Senaste nytt

Vad säger ni om tråd för lokala BusinessClass.se medlemsträffar?

Dr. Miles

Expert
Vad säger ni om tråd för lokala BusinessClass.se medlemsträffar?

Medlemsträff(typ Drink DO på Flyertalk) är något som vi kan ha utan att anstränga oss till något speciell event.

Träffas på en krog eller ett café, sedan ta ett glas öl eller en kopp té och prata om allt möjligt om resan med andra medvetna resenärer.
Vad säger ni om det?

Det verkar finnas stort underlag för medlemsträffar i Stockholm och i Göteborg.

* Jag vill poäntera att medlemsträff är inte något som BusinessClass.se ordnar. Utan mellan olika medlemmar.
 
Last edited:

GOTATH

Medlem
Låter som en jättebra idé! Grämer mig fortfarande att jag missade eventet i oktober, så det kan vara bra med lokala träffar:)
 

rvarttinen

Medlem
Om jag har förstått rätt, DO är ingen förkortning utan ett ord som betyder "träff" på Flyertalk-vis.
Här kan du läsa en tråd om förklaring av DO på Flyertalk.

Tack! Ok - ingen akronym eller förkortning alltså. Om vi blir minst tolv personer så kommer det alltså räknas som en DO, annars en 'gathering'. Hur som haver, ska bli kul att ses...

Återigen, inför vår möjliga DO, men definitivt gathering; säg till om du vill ha mat, så bokar jag bord. Skicka gärna en not, ett PM. Så vet jag för hur många efter att ha räknat ihop dessa. Deadline; 2011-12-04 (söndag), så bokar jag på måndagen.

Två har anmält sitt intresse här på listan, så en gathering på tre personer ännu så länge. :)
 
Toppen