Senaste nytt

Lufthansa First Class München-Toronto går att boka sommaren 2014 just nu

Dr. Miles

Expert
Jag personligen inte litar på Lufthansa First class platstillgång som visas på United.com.
Det har hänt så många gånger att de har visat falska platstillgąng.

Om du lyckas att boka dessa platser, gratulerar. :)
 

Jenkizzz

Medlem
Jag kommer själv tyvärr inte boka några biljetter. :( Från blogg-kommentarerna verkar som att det är många som bokat dem via hemsidan och som även bokat via Uniteds agenter. Många med kreativa rutter för att kunna åka via Frankfurts first class terminal. Hoppas att det kan hjälpa någon här som är sugen på att åka! :)
 

Gus

Medlem
Det är mycket snack om att United visar fel platstillgång på LH F. Jag måste ha haft extrem tur då jag kunde boka LH F för två personer exakt rätt datum och resmål jag ville till. :):)
 

agehall

Medlem
Snack och snack. Det är ett faktum. Men det är inte alltid så att alla platser visas fel. Det är dock förvånansvärt ofta vi råkar ut för det här i EU när vi vill boka LH & Co.
 

Swisser

Medlem
Det har skrivits mycket om denna möjlighet med LH i F YYZ-MUC resp MUC-YYZ i de amerikanska bloggarna. Det verkar som väldigt många amerikaner har passat på att bränna deras MileagePlus miles innan prisökningen träder i kraft i februari. Det har tydligen funnits 4 F resp 8 C awardplatser på varje flight under sommaren och tidiga hösten nästa år på denna nya linje som startar 5 juni 2014. Många har lyckats boka flera F-platser i samma flight - inte illa. Oktoberfesten lockar dessutom många amerikaner till MUC.
 
Toppen