Senaste nytt

US Dividend Miles Buy miles riktad kampanj t.o.m 2013-NOV-30, upp till 100% bonus

Patrick

Medlem
Tack för tipset. Jag sitter på 150k men kunde köpa 100k till... Sen har jag 250k och ingen aning om var vi ska resa, hela familjen till något trevligt ställe i C kanske? :)
 

Jenkizzz

Medlem
Typiskt, jag var inte utvald till denna, jag som hade hoppats på att kunna boka i November. Att jag inte köpte några i Augusti ångrar jag verkligen nu. Någon som har några kreativa lösningar på hur man kan köpa rabatterade US miles? Med United kan man ju köpa miles när man bokat biljetter men verkar vara mycket begränsat med miles man kan köpa vid US bokningar. Till United kan man även köpa hotellpoäng som man sedan för över tlll miles för en billig penning men US verkar inte ha något liknande. Några förslag? :)
 

agehall

Medlem
Jenkizzz: Har du kollat att du verkligen inte får bonus när du köper? Jag har precis som andra här inte fått något mail men får ändå bonus när jag loggar in.
 

Jenkizzz

Medlem
agehall
Endast den vanliga sidan om att köpa miles kommer upp när jag knappar in namn och nummer, gör ingen skillnad när jag är inloggad. Jag har aldrig tidigare köpt miles så kan vara en anledning till att jag inte blev träffad. Tyvärr!
 

jumbooze

Medlem
Inget mail här heller men jag klickade bara på köp och matade in mina uppgifter så fick jag ett erbjudande om 100% bonus,.
har redan 100k från senaste share så jag "tror" att jag får bromsa lite innan Amexkortet blir överhettat
 
Toppen