Senaste nytt

Delta Airlines återupptar Stockholm-New York JFK

090034208

Medlem
Delta återupptar rutten ARN-JFK fr.o.m 2 Juni 2012. Daglig avgång med en 767-300 med plats för 209 pers. Kapaciteten ökar alltså från tidigare 757:an.
 

Jacob

Medlem
Och här är tidtabellen:

DL 203 ARN 14:00 JFK 16:55 767 0 1234567 08:55

DL 202 JFK 20:30 ARN 11:05 +1 767 0 1234567 08:35

Ganska sena avgångar åt båda hållen
 

Senator

Moderator
Med en myriad av olika BusinessElite stolar. Om det inte blir en B767-400ER som flyger, verkar det som sträckan får gamla "Recliner" säten framme. Jag är nog inte 100 av vi kommer uppleva detta om konjunkturen viker mer...
 

Gnopps

Medlem
Jag verkligen inte flyga den här men förhoppningsvis kommer specialerbjudanden Delta har gälla även för anslutning via Paris med Air France. Tar hellre obekväma Paris än direktflyg med Delta.
 

Dr. Miles

Expert
Deltas Skypesos och trasig bokningsmotor för bonusresor gör att en bonusresa mellan Stockholm och New York i ekonomiklass kostar 187.500 skypesos(miles).
Jag vet inte hur deras webbsidan räknar, men det är definitivt något fel på sidan. (suck)
 
Enligt senaste tabellen verkar en Award resa till Europa i First kosta inte mer än 50000. Frågan är bara när ör det en Low tillgänglig på en AF A380 för att testa First.
Eller är det så att First gäller endast inrikes och TATL på en codeshare blir inte mer än Affaires/Biz?
 
Last edited:

Magino

Medlem
Enligt senaste tabellen verkar en Award resa till Europa i First kosta inte mer än 50000. Frågan är bara när ör det en Low tillgänglig på en AF A380 för att testa First.
Eller är det så att First gäller endast inrikes och TATL på en codeshare blir inte mer än Premiere?

Om jag har förstått det rätt med Sky Team så går det inte att boka bonusresor i First med något annat bolag än det som man samlar poäng med.
 

Gnopps

Medlem
Enligt senaste tabellen verkar en Award resa till Europa i First kosta inte mer än 50000. Frågan är bara när ör det en Low tillgänglig på en AF A380 för att testa First.
Eller är det så att First gäller endast inrikes och TATL på en codeshare blir inte mer än Premiere?
Menar du om man är medlem i Delta Skymiles? Tänk på att när du söker bonuspriser på deras hemresa så får du priset för en enkelresa.
 

Patrik

Medlem
Varför vill alla köra STO-NYC? Vore det inte smartare att börja flyga direkt till någon av de amerikanska städer ingen flyger till idag från ARN? Orlando (MCO) t.ex. eller varför inte västkusten så vi slipper byta? :)
 
Toppen