Senaste nytt

Uppgradering med Avios

agehall

Medlem
Dr. Miles: Min flight har fått awardstolar i CW nu, så jag ska ringa BA så fort de öppnar och uppgradera. Tyvärr har inga stolar öppnats på din flight. Det är bara WT+ och F som är öppet där. :(
 

Dr. Miles

Expert
Dr. Miles: Min flight har fått awardstolar i CW nu, så jag ska ringa BA så fort de öppnar och uppgradera. Tyvärr har inga stolar öppnats på din flight. Det är bara WT+ och F som är öppet där. :(

Ja, det är synd. :(
Det finns 5 Business class platser till salu så antar jag att BA tror att det går åt ändå till imorgon.

13/11/01
BA 1039
LHR 11:05 - PEK 05:00+1 777
F5 A5 J5 C5 D4 R4 I4 W9 E9 T9 Y9 B9 H9 K9 M9 L9 V9 S9 N9 Q9 O9 G9​
 

agehall

Medlem
Enligt gold-line så kan du gör UuA ända tills du checkar in, så det kanske är läge att inte kör OLCI denna gång och se om de öppnar säten inatt?
 

Dr. Miles

Expert
Enligt gold-line så kan du gör UuA ända tills du checkar in, så det kanske är läge att inte kör OLCI denna gång och se om de öppnar säten inatt?

Problemet är att min flight från Arlanda avgår 07:10 imorgon så tror jag inte att jag kan ringa till Gold line så sent på natten. Eller har de öppet 24 timmar?
 

Homer

Medlem
Problemet är att min flight från Arlanda avgår 07:10 imorgon så tror jag inte att jag kan ringa till Gold line så sent på natten. Eller har de öppet 24 timmar?

Du kan ju ringa någon annanstans i världen, alltid är det öppet någonstans se här


Jag vet inte med säkerhet om det går, men även om man inte kan
uppgradera mot poäng i gaten kanske du kan kontakta kundjtänst när du kommer till London
för att uppgradera nästkommande flight. :confused:
 

agehall

Medlem
Menyn i Galleries First ändras tydligen imorgon så vi förväntar oss en detaljerad rapportering med foton

Jag kan inte se att menyn ändrats. Min meny innehåller följande alternativ:

Winter Parsnip Soup

Barbequeed British pulled pork in a warm deli roll with ruby coleslaw

Feta cheese sun-blushed tomato and black olive tapenade in a ciabatta bun, with root vegetable crisps

Classic caesar salad

BA Burger

Roasted salmon fillet

Oriental Hot and Sour Chicken with steamed coriander rice
 

Homer

Medlem
Jag kan inte se att menyn ändrats. Min meny innehåller följande alternativ:

Winter Parsnip Soup

Barbequeed British pulled pork in a warm deli roll with ruby coleslaw

Feta cheese sun-blushed tomato and black olive tapenade in a ciabatta bun, with root vegetable crisps

Classic caesar salad

BA Burger

Roasted salmon fillet

Oriental Hot and Sour Chicken with steamed coriander rice


såhär var det tidigare

Hot sandwiches
- salt beef, red cabbage and dill pickle baguette
- roasted Mediterranean vegetables with fresh basil and mozzarella in ciabatta

Classic Caesar salad

BA burger with sea salt and cracked pepper (potato) wedges

Poached salmon, crushed new potatoes with horseradish and sorrel cream sauce

Szechuan chicken with wok fried vegetables.
--------------------
Laxen är roasted isf poached, annat kycklingrecept och det här är helt nytt

Barbequeed British pulled pork in a warm deli roll with ruby coleslaw
 
Last edited:

agehall

Medlem
Ganska subtila ändringar imho. Burgaren var iaf helt ok fortfarande.

Och det har funnits flaskor med riktig champange varje gång jag fyllt på mitt glas.
 
Toppen