Senaste nytt

Vi som flyger till Prag under GULD kampanjen

ROJ

Ny medlem
Jag undrar hur det blir med poäng gjorda innan statusen uppdateras, om man reser nu. Får jag EBB eller EBG poäng? Blir kul att se hur det här slutar :p tror nog jag får söka jobb på SAS kundtjänst, känner redan vilka långa samtal jag kommer ha framöver. För att inte tala om mina dubbla poäng... :D
Samma undran från mig, poängen är inne på kontot och jag har en resa till Oslo på måndag. Blir det EBG poäng eller….?
 

agehall

Medlem
Jag skulle inte förvänta mig att få EBG bonus innan det står EBG på Mina Sidor. Och jag skulle inte heller bråka speciellt mycket med kundtjänst om detta när jag fått EBG för 4kkr. Och framförallt inte för korta resor där det är ganska få poäng vi pratar om.
 

olsson

Medlem
Jag undrar hur det blir med poäng gjorda innan statusen uppdateras, om man reser nu. Får jag EBB eller EBG poäng? Blir kul att se hur det här slutar :p tror nog jag får söka jobb på SAS kundtjänst, känner redan vilka långa samtal jag kommer ha framöver. För att inte tala om mina dubbla poäng... :D

Du kan i princip glömma extrapoängen förrän det står EBG på kontot när du loggar in. Det tar någon dag/arbetsdag för att det ska se. Så var det när undertecknad gick från EBB till EBS (disclaimer, över ett halvår sedan). Vid näst sista leget skulle jag blivit EBS/blev jag EBS men jag fick aldrig EBS-poängen för sista leget.
 

tob

Medlem
Såg nu att jag fått in på Eurobonuskontot att guldet är säkrat ett år till.
Detta genom 50 000 poäng med texten:
Fast Track to Gold
None Redeemable Points

Reste 5 och 19 oktober..
 

agehall

Medlem
Samma här. Det var en lite spännande lösning tycker jag, att ge 50k poäng som inte kan användas och som inte verkar räknas med i totalsumman av poäng man har. Hade nog trott att det där bara skulle hända helt magiskt.
 

fcx

Medlem
Såg nu att jag fått in på Eurobonuskontot att guldet är säkrat ett år till.
Detta genom 50 000 poäng med texten:
Fast Track to Gold
None Redeemable Points

Reste 5 och 19 oktober..

Hmm, då får man alltså ett försprång om det blir en ny nivå framöver...
 

famhanssons

Medlem
Samma här. Det var en lite spännande lösning tycker jag, att ge 50k poäng som inte kan användas och som inte verkar räknas med i totalsumman av poäng man har. Hade nog trott att det där bara skulle hända helt magiskt.

Jag tycker det är riktigt positivt och svarar på den svävande frågan om EBG skullenstå sig i nästa priod eller om det enbart gällde innevarande period.
 

NotRyan

Medlem
Räknas open-jaw? Alltså om man reser ut till Paris och hem från London?

Nu blev den där kampanjen intressant ju, även för en annan som klarat guldet innan Prag-resan.....

Mvh
/NotRyan
 
Last edited:
Toppen