Senaste nytt

Flying Blue Promo Awards t.o.m 31 mars 2015

Homer

Medlem
Det mesta är 25% och/eller ekonomi så
angry-thumbs-down-smiley.png

FB-Banners_en.jpg

As an amazing one-time offer, AIR FRANCE and KLM are pleased to present the Great Take-Off. By taking advantage of this unique opportunity, you can book Promo Awards@ to double the usual number of worldwide destinations, and still for up to 50% less Award Miles!

The new worldwide Promo Awards@ offered by AIR FRANCE and KLM as part of the Great Take-Off can be booked online in November 2013 for travel until 31 March 2014. That means you have 5 months to enjoy these special Promo Awards@ compared to the usual 2-month period.

Please note that Promo Awards@ can only be booked online and they are subject to availability, so be sure to book early.

■Booking period: 30 October to 30 November 2013
■Travel period: 1 November 2013 to 31 March 2014
Blackout dates are from 18 to 23 December 2013 and from 2 to 6 January 2014. To view all the worldwide Promo Awards@ and other special conditions please visit flyingblue.com/promo-awards

The Great Take-Off: worldwide Promo Awards @ | FlyingBlue.com
 

agehall

Medlem
Är det bara jag, eller har det skett en smyghöjning av priserna? Dubai för 75k i business med 50% rabatt? Kostade inte den 50k tidigare?

Och varför skiljer samma destination i pris beroende på om man väljer AF eller KLM??
 

nilsson

Medlem
Man har försämrat sidans layout också. Mer flashig, men sämre överblick. Fortfarande ingen möjlighet att klicka bort ekonomi-resor.
 

agehall

Medlem
Ah, hade helt missat det!

Det är ju iofs bra kan jag tycka ifall det inte längre kostar mer än att köpa resan i skatter och avgifter. Då kan det vara motiverat med en viss höjning av poängpriset.
 

FF#1

Medlem
Inte så illa... tyvärr så har jag inte hunnit få in miles så det räcker att åka dit jag vill ännu... får se hur lägen AVIS tar den här gången...
med lite tur så hinner kommande bilhyror in innan sista bokningsdag
 

Homer

Medlem
Ah, hade helt missat det!

Det är ju iofs bra kan jag tycka ifall det inte längre kostar mer än att köpa resan i skatter och avgifter. Då kan det vara motiverat med en viss höjning av poängpriset.

om du tittar på exemplena i slutet av tråden ovan, de har sänkt avgifterna lite och höjt poängkostnaden mycket

synd bara att mitt resbehov låg precis i blackout date

Till Panama kan du ju åka om du bokar innan 29/10
http://www.businessclass.se/forum/a...12230-panama-promo-awards-oever-jul-nyar.html

Tag med myggolja
Unusually potent dengue outbreak has killed 26 in Central America - Inside Costa Rica | Inside Costa Rica
 

agehall

Medlem
om du tittar på exemplena i slutet av tråden ovan, de har sänkt avgifterna lite och höjt poängkostnaden mycket

Visst, avgifterna är inte superlåga, men de är inte skyhöga som de var tidigare. Jag skulle nästan vilja påstå att det är bättre valuta för pengar/poäng nu än tidigare.
 

nilsson

Medlem
Hade den gamla layouten uppdatering allt eftersom saker sålde slut? Nu finns det inga business class kvar annat än till Lima, Montevideo och Nordamerika.
 
Toppen