Senaste nytt

Hälsningar från luften!!

Senator

Moderator
Vill du vara vänlig och sträcka fram armen till galley och ta en till fantastiskt god grants till kaffet. Din granne på 1F

Grant smakar utmärkt här uppe. Jag stämmer av med purser.. Vi kör en dubbel-fisting till med kaffe och virre (av högkvalitéalternativet).

Mvh,
Grannen på 1D
 

Senator

Moderator
Vill du vara vänlig och sträcka fram armen till galley och ta en till fantastiskt god grants till kaffet. Din granne på 1F

Grant smakar utmärkt här uppe. Jag stämmer av med purser.. Vi kör en dubbel-fisting till med kaffe och virre (av högkvalitéalternativet).

Mvh,
Grannen på 1D

Ursäkta grannen, men medan du var på muggen så beställde jag en triple-fisting av den smarriga virren, kaffe och självklart en Green & Black. Hoppas det smakar.

Mvh,
Främlingen på plats 1D
 

jumbooze

Medlem
Ursäkta grannen, men medan du var på muggen så beställde jag en triple-fisting av den smarriga virren, kaffe och självklart en Green & Black. Hoppas det smakar.

Mvh,
Främlingen på plats 1D

Det är inte så att ni tömmer vagnen?
Hur många virrar blir det här? För mig börjar det bli för virrigt kan inte räkna med alla dessa dubbla/trippla :D
 

Senator

Moderator
Det är inte så att ni tömmer vagnen?
Hur många virrar blir det här? För mig börjar det bli för virrigt kan inte räkna med alla dessa dubbla/trippla :D

Med virre blir det rätt virrigt. Det blev en till höger och en till vänster foten. Klockan är jo typ 10:30 här och vi har ett gentlemenuppdrag som väntar på oss... Så vi sköter oss i några timmar.... Tror jag :)
 

Hissen

Medlem
Sitter på DY4502 från München. Internet funkar helt ok. Faktiskt premiärflygning för mig på Norwegian. Helt ok!
 
Toppen