Senaste nytt

Kostnad för Eurobonusresa till Los Angeles

agehall

Medlem
Det är väl ganska logiskt? Det är för att förhindra att du åker ARN-FRA via EWR och betalar för ARN-FRA. Du kan göra ARN-EWR-FRA, men då får du betala för EU-US, inte EU-EU.
 

Svante

Medlem
Ok, ja när du skriver så så är det ju ganska logiskt. Även om jag rent tekniskt/grammatiskt sett nog ser min tänkta resa som också inom "undantaget":)
 

jumbooze

Medlem
Det är väl ganska logiskt? Det är för att förhindra att du åker ARN-FRA via EWR och betalar för ARN-FRA. Du kan göra ARN-EWR-FRA, men då får du betala för EU-US, inte EU-EU.
Detta gillar jag verkligen. Jag tror t.o.m jag ska göra det.
Agehall är dagens Geni!

@agehall:Jag ska se om jag kan donera en av mina ölkuponger från debugging till dig :D
 
Last edited:

agehall

Medlem
Jumbooze, jag vet inte om du kan resa ARN-EWR-FRA T/R för det priset om det var vad du tänkte, men du kan ju prova. Om du ringer SAS i USA är kanske allt möjligt.
 
Blev bokat business t&r arn-lax. Dock i sas app på flight ua 906 14-01-10 fra-ord står det sas plus. Är det så
Att för uniteds klass heter business first och då åker jag på eco plus? KJ var osäkra då dom inte kunde se det i sitt system och ref. Till seatmapguru och där hittade jag bara att det heter business first.
 
Toppen