Senaste nytt

mybonus.sas.se

Dr. Miles

Expert
Jag kommer inte in heller. :(
Typiskt SAS IT...

Bonden sa i denna tråd att man skall inte släppa saker på en fredag. Undrar om SAS IT killarna får jobba imorgon också.
 
Last edited:

Mikael

Medlem
Jag kommer in utan problem, dock vet jag inte om sidan bidrar till så mycket extra. Jag noterar också att SAS räknar med 100% intjäning för alla flygbiljetter (i ekonomi), vilket inte riktigt stämmer med verkligheten (dock påpekar de glatt att flyger man eco+ eller business får man mer än 100%)...
 

sungtae

Medlem
Jag noterar också att SAS räknar med 100% intjäning för alla flygbiljetter (i ekonomi), vilket inte riktigt stämmer med verkligheten (dock påpekar de glatt att flyger man eco+ eller business får man mer än 100%)...

Får man önsketänka att dom är lite förutseende inför en kommande förändring... :D

Sedan verkar den ju inte riktigt stabil eller korrekt... men jag tar gärna awardtix för 12k till KEF :D
 

rob74

Medlem
25% poäng i Low Economy är 100% poäng för Low Economy... :p

Skämt åsido så hoppas jag verkligen att det blir 100% intjäning snart!
 
Missat infon, vad innebär denna nya sida?

Du har inte missat så mycket som du är ju en EBG. Sidan är byggt för en EB medlem som vill veta mer om vad SAS EB kan erbjuda. :) Tanken bakom sidan är bra men för mig t.ex. sidans kalkylator var lite tokig på grund av du kunde registrera max 20 flyg på segment (inrikes, Norden, Europa och US&Asia), 20 biluthyrning eller 30 hotellövernattningar. Jag flyger ju runt 70 inrikes avgångar i Sverige så...

Jag kan tänka med att några av mina vänner tycker att denna sida är bra att se hur mycket du har möjligheter att tjäna poäng.

I helhet kan jag säga att SAS visar bra initiativ! :) Bra jobbat SAS.
 
Toppen