Senaste nytt

Thai Airways Boeing 777-300ER till Arlanda 2013

Jag har läst hela tråden och tycker verkigen att Thais nya konfiguration från ARN ser helt ok ut när man flyger U klass. Enl Dr. Miles tjänar man 150% till M&M om man flyger U klass. Jag antar att man tjänar 200% till M&M om man flyger C klass?

Ni som har bra koll på biljettpriserna, vad ger man för en U resp C-klass biljett med Thai Tor ARN-BKK?

Här hittar du några priser som gäller för bokning t o m 31:a augusti:

Thai Sawasdee promotion
 

Swisser

Medlem
Tack för länken Kalle!

Priset för en J-klass är ca 70% högre än för en U-klass biljett, så jag tror det är en bättre deal att nöja sig med U-klass och få 150% miles till M&M än att betala merpriset för en J-klass biljett och antagligen få 200% miles till M&M. Endast 33% mer miles än U-klass.
 

92ttz

Medlem
Här hittar du några priser som gäller för bokning t o m 31:a augusti:


Noen som vet om denne kommer til å bli forlengt frem til 30.09? Jeg skal reise til Hat Yai i september/oktober, men har ikke dato klart enda.
 

Dr. Miles

Expert
Här hittar du några priser som gäller för bokning t o m 31:a augusti:


Noen som vet om denne kommer til å bli forlengt frem til 30.09? Jeg skal reise til Hat Yai i september/oktober, men har ikke dato klart enda.

När det gäller diskussion om biljett får jag be dig att posta i relevanta trådar.

Akutella deals
http://www.businessclass.se/deals/2...t-r-thai-airways-13-800-sek-inkl-skatter.html
http://www.businessclass.se/flygbil...stralien-t-r-thai-24-400sek-inkl-skatter.html
 

HansO

Medlem
Nu är nästa nylevererade 777-300ER (HS-TKQ)på väg till Arlanda på sin jungfrutur.
Grattis alla ni som skall åka till Bangkok i morgon. Jag vet hur nytt och fräscht det är eftersom jag åkte med HS-TKP när den kärran var nylevererad.
 

EBGGOT

Medlem
IFE: Boeing 777-300ER alla dagar i veckan.
Stolen: First class stol på Airbus A340-600 är fortfarande bättre än Business class stol på Boeing 777-300ER.

I see,

Än mer OT: men om du väljer mellan SQ från CPH i biz eller första klass med TG a346? (skiljer ju trots allt 50,000p) (hårdvara)
 
Toppen