Senaste nytt

Ditt största fynd inom flygbiljetter?

GOTATH

Medlem
GOT-AMS-ATH t/r med KLM för 1495kr. Är väl inte ett jättefynd om man läser tidigare i tråden men... Dessutom försvann bagaget på hemvägen och det fick köras hem med taxi. Vill minnas att biljettpriset var 75kr, resten skatter...
 

J.Myller

Medlem
Har likt SthlmFlyer rest ARN-HEL med DY 2010 för 20kr. Jag och en vän reste T/R under en dag. Överlägset billigaste biljetten jag fått tag i.

Har även flygit med FR mellan NYO-BGO/SXF för 110kr enkel inkl skatter och avgifter. Reste med enbart handbagage och betalade med MasterCard Prepaid så blev inga tilläggskostnader. Effektivt sätt att ta sig runt under studietiden. :)
 
När är det dags för din MR egentligen? Mycket snack och lite verkstad ;)

Sen när började man kalla poängbokningar för MR:s i din värld? :rolleyes:
Ursprungligen skulle jag åkt till Peking i Söndags. Tycker du att vädret var lämpligt där då? :)

Jag har i andra trådar skrivit att jag p.p vissa resor en månad och framåt.
Det strulade till sig lite eftersom jag hade tänkt göra en CMB run i samma veva men dealen försvann ca 1 vecka innan jag hade tänkt boka.

Sen kunde jag ju inte förutse att American Airlines skulle "skänka" bort EXP vid ett senare tillfälle när jag planerade höstresan. Tänk på att jag måste lösa 30.000 miles där för att få Executive Platinum och det innan December tar slut.

Det är inte heller speciellt troligt att jag lär posta någon reserapport här utan det blir nog på flyertalk och min hemsida så jag kan utveckla mitt språkbruk på engelska i samma veva.

Några mer frågor?
 
Last edited:

drW

Medlem
Fynd och fynd, vet inte riktigt men förra november blev familjens resa till Orlando 28 timmar försenat pga att SAS flyg till Chicago blev inställt. Vill minnas att resan kostade 21400kr för oss fyra men att vi sedan fick 4x 600€ åter av SAS och 5000kr från kortförsäkringen. Gick plus på den resan!
 
Toppen