Senaste nytt

Ny Economist-booster

Flood

Medlem
Så, för det korta erbjudandet betalar man 26 öre per poäng och för den långa bindningstiden 35 öre per poäng? Ja, det var ju ett lätt val. Sedan blir iofs styckpriset per tidning bättre med den långa bindningstiden, men det är ju underordnat... :cool:
 

Fredrik

Medlem
Den här har jag väntat på. Är någorlunda intresserad av Economist ändå så det här är lätt. Ska dock shoppa runt och se om andra bolag matchar SAS poängerbjudande.
 

Nemo

Medlem
Om man prenumenerar utan poäng kostar det 0k/3år/4333sek eller 0k/1år/1636sek hos Tidningskungen alt 0k/3år/2979sek eller 0k/1år/1146sek hos Studentprenumerationer. Differensen mot att prenumenera med EB-poäng ger då 5,78öre/poäng eller 4,36öre/poäng alt 14,81öre/poäng eller 10,89öre/poäng. Så om man ändå skulle prenumenera kan man genom att räkna på det här sättet se att det blir ännu billigare att köpa poäng genom prenumeration.
 

Homer

Medlem
Har de redan höjt? Får upp ett lite högre pris när jag trycker på länken.

fel av mig, jag tittade på den norska sidan (välj land i övre högra hörnet) :oops:
såhär ska det vara

8.700 poäng för 2089 SEK
11.400 (print + digital) poäng för 2549 SEK


Om det inte tillkommer något så är priserna på den amerikanska sidan MYCKET lägre
om man inte har någon fysisk adress att skicka papperstidningen till kanske det ändå går att beställa
en digital prenumeration ?

1 year for only US$152 digital
1 year for only US$190 print + digital
https://subscription.economist.com/OA/partners/SASEurobonusT/Trpl
 
Toppen