Senaste nytt

KLM ny business klass 2013

Magino

Medlem
Enligt Business Traveller kommer KLM att uppdatera sin business klass från och med 2013. De kommer få fully flat seats, och de kommer börja byta ut 747or för att efter 2,5 år även ha uppdaterat alla 777ornas business klass.
 

rvarttinen

Medlem
Fick åka med KLM, i business, från Montréal förra året i och med att alla andra flyg var fulla. Kan väl säga att jag fördrar nog deras systerbolag AF på den sträckan ...

Får vl testa dem igen när de uppgraderat sig.
 
KL räddade mig 2 gånger: en gång när man behövde vara i YYZ med 4 timmars varsel, blev 4022SEK för T/R i Eco. Andra gången GOT-NYC i januari för 3876SEK för en T/R i Eco extra med NWA.
Efter dessa två resor har jag fått ögönen uppe för detta bolag och sen dess flugit mer med dem än med SK.
 

Gnopps

Medlem
KL räddade mig 2 gånger: en gång när man behövde vara i YYZ med 4 timmars varsel, blev 4022SEK för T/R i Eco. Andra gången GOT-NYC i januari för 3876SEK för en T/R i Eco extra med NWA.
Efter dessa två resor har jag fått ögönen uppe för detta bolag och sen dess flugit mer med dem än med SK.
Jo, KLM är bra eftersom deras priser över Atlanten ofta inte kräver något förköp vilket gör att man kan få riktigt hyggliga priser nära inpå avgång, speciellt om de släpper lite platser när de märker att flyget i fråga förblir tomt.
 

Jacob

Medlem
Har de här bilderna på den nya businesskabinen postats tidigare?
Sätet lanserades idag så bilderna har garanterat inte postats innan. Jag frågade faktisktKLM om det var möjligt att få se några bilder innan för att skriva ihop en artikel inför lanseringen (stod i en pressrelease förra veckan att stolen skulle lanseras den 19:e) men det var stenhårt locket på fram till presskonferensen idag.
 

Pho

Medlem
Definitivt på tiden att de uppdaterar sina stolar... Jag har generellt sett varit nöjd med KLM tidigare, men stolarna i WBC har varit gamla och slitna ett tag nu...
 
Toppen