Senaste nytt

Dubbla extrapoäng i oktober

Mikael

Medlem
Fick just detta från SAS:

En bonus till dig som reser mycket

Hej Mikael!
Vi ser att du har rest mycket med oss den senaste tiden. Det gläder oss! Och som tack vill vi gärna ge dig dubbla Extrapoäng* från 1 oktober 2013 till 31 oktober 2013 för resor med SAS.

Låter det intressant? Anmäl dig här!
Anmäl dig direkt genom att klicka på knappen nedan, så kan du snabbt öka saldot på EuroBonus-konto – och få massor av poäng till nya resor eller shopping. Anmäl dig nu – eller senast 30 september 2013.

Står dock inga mer om regler, tex om det bara är för nya bokningar. Anmälningslänken var specifik för mig.
Trevligt hur som helst!
 
Den här hade varit trevlig att få i november med ARN-OSL-BCN bokat T/R i Plus.

Ger den dig lila mycket extra poäng som du tjänar baspoäng? Har själv inte fått den, därför ja undrar!
 

Mikael

Medlem
Ger den dig lila mycket extra poäng som du tjänar baspoäng? Har själv inte fått den, därför ja undrar!

Det enda som står är det från min första post, samt

* Ordinarie intjäning av Baspoäng plus samma antal Extrapoäng.

Är osäker om silver/guld-bonus genererar extrapoäng också. Hur ska man tolka "ordinarie intjäning"?
Även bekräftelsen innehöll ytterst lite info, bara att jag var anmäld till kampanjen (nämndes inte ens vilken kampanj)
 
Hej. Fått liknande erbjudande. Mitt lyder dock "Passa på! Dubbla Extrapoäng nästa månad" Står dock inget om att det är för att jag rest mycket (vilket jag heller inte har). Det är samma kvalificeringsperiod och regler som ovan. Någon mer som fått detta i år eller tidigare år? Undrar nämligen om det gäller endast nya bokningar? Har redan en bokad longhaul med utresa i oktober (hemresa i november) och det hade ju varit trevligt med lite extra poäng. Någon som vet?
 

jumbooze

Medlem
Fråga chatten på sas.se där brukar jag få svar om kampanjer samt sparar alltid chatkonversationen i form av mail om tvetydigheter skulle uppstå...
 

OliT

Medlem
Det har inte trillat i något än här. Inte helt otroligt att LLA-DEN-resan i oktober sätter käppar i hjulet för sådana utskick. Det hade ju annars varit en smaskig kombination.
 

Flood

Medlem
Inget här. Jag har redan tre resor inbokat under oktober och hade/har tre stycken föregående månad (vilket är högt i mitt årstempo). Får hoppas något dyker upp. :)
 

Lonelyflyer

Medlem
fick också likadant mail
Ja har redan utmanats av SAS att göra 6 resor innan sista okt, och det tänker ja ordna
så den här utöver det är bra.
Sen att ja inte har nåt bokat än är en annan femma..
 
Toppen