Senaste nytt

US Airways miles kampanj: 1 - 31 augusti 2013

Stefan62

Medlem
För 60,000 miles T/R VIE-DXB.
Jag tror nog du skulle bli riktigt nöjd och få ett ganska bra värde för dina miles med en flight mellan VIE och DXB med OS nykonfigurerade C-klass. Jag har bara hört positivt om servicen, maten och den nya C-konfigurationen.

Har själv funderat på den varianten och det är ju en möjlighet - även om en ordinarie C-biljett är överkomlig ändå.
 
Last edited:

Stefan62

Medlem
Måste du hålla dig inom EU? Eller talar vi kort tidsmässigt, se på Agehall, BUE på en dag t.ex. är tidsmässigt kort :D

Distansmässigt kort inom EU men med flera dagar till förfogande:
Jag skulle försöka få in en Businessclass resa
med t.ex. ARN-ZRH om du inte har testat Swiss C och MUC-MAN eller MAN-MUC för att åka Singapore Airlines.
Kan du åka 8 korta segment? Har du problem med långa flyg? Har svårt att tipsa när man inte vet vad som gäller...

Tack för input!

Inom EU som en nödlösning om det inte går på annat sätt pga tillgång och tid.
Utsträckning i tid är inget problem.
8 korta segment skulle vara fantastiskt kul i C. (Inget problem med långa flyg - gäller bara att få ihop det).

När det gäller BUE-resan ovan så var det säkerligen en upplevelse, men inget för mig - jag hade blivit för trött och inte "upplevt" det jag tror jag vill...
 
Last edited:

EBGGOT

Medlem
Ola!

Om vi tittar lite i historieböckerna, vad var det för kampanjer i SEP och OKT förra året? I need some miles .....
 
Toppen