Senaste nytt

BusinessClass MD-80 resa 26:e oktober: Priser & paket

Status
Stängd för vidare inlägg.
I samtliga paket ingår besök i SAS loungerna i ARN, OSL respektive CPH där vi har våra Business Class meeting points. Vi kommer ha en reserverad del av Scandinavian loungen i Köpenhamn för våra 149 gäster på BC001.

I Oslo väntar vårt lanseringsevent för BusinessClass.no med många inbjudna norrmän och snittar/invigningsdryck samt möjligheten att testa våra två bokade Private Jets. Därefter vandrar vi över till historiska SAS Museum Gardermoen där fd SAS personal möter oss med snittar & drycker.

Inkluderat i samtliga paket ingår även en personlig graverad SAS MD-80 bagagetagg i aluminum och en t-shirt, dessa skickas hem till dig.

Bokningsvillkor
Ditt köp är en bindande anmälan. Biljetten är inte avbokningsbar eller ombokningsbar och kan inte överföras till annan person. Vid betalning via Bankgiro måste betalning ske omedelbart efter bokning.

Information och anmälan

http://events.businessclass.se/event/md-80-sista-flygningen/
 

jth

Medlem
Vilket grymt event!
Själv har jag ju på egen hand köpt en SAS plus på SK403 samt på OSL-ARN så nu gäller det att få en plats på BC001. Jag är övertygad om att det kommer bli en häftig dag :)
 

Hansi

Medlem
Valde Alt 1 då denna dag är värd hur mycket som helst, plus att jag är svag för skumpa :p
Över 300 flighter med DC-9, MD80 och B717

Finns det platser kvar på de två Private Jets, ifall man kommer med från Stockholm???
 
Last edited:

David

Medlem
Paket 7 helt klart mest intressant då jag tänkte åka direkt till CPH på morgonen samt stanna över natt i Oslo.

Jag räknar med att man kan komma in i SL även om man kommer från GOT nån timme innan SK403 landar och aktiviteten på CPH startar? Räknas charterflygningen som en SAS-flygning är det ju inga problem, annars ordnas väl gästlista? :)
 

GOTATH

Medlem
Är helt klart lockad på paket 1, men det kommer nog bli nummer 7. Har redan bokat en plats i Plus på SK403 och jag åker gärna tillbaka till GOT på kvällen. Planerar även för att åka upp kvällen innan till Stockholm för att få vara med på eventet från start. Men lite privatjet lyxar jag gärna till med!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.
Toppen