Senaste nytt

[Fare gone] Superrea hos United.com

Deras system har fått fnatt.
Bokade precis IAD-SFO-HNL-ORD-IAD för 68 svenska kronor.
Finns flera datum i November/December.
Fungerar även med andra städer från IAD - ex LAX, SFO, LAS, EWR, MSP

united.jpg
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Jag vet inte om en biljett med en base fare 0 kronor (0 USD) räknas som ett giltigt avtal men om det gör det, skyddas man av amerikansk lag.
 
Den verkar död nu.. endast 30 minuter efter den kom upp på ft.
Jag lyckas inte boka mer nu..

Jag vet inte om en biljett med en base fare 0 kronor (0 USD) räknas som en giltig avtal men om det gör det, skyddas man av amerikansk lag.

Tror knappast UA kommer låta folk åka på dessa priser men det skadar ju inte att pröva..
 

Henry

Medlem
Vill minnas att det fanns något fall (Alitalia? Kanske inte applicerbart på US) där biljetter utan base fare avbokades, men biljetter med minsta lilla pris blev kvar. Trist att det försvann så snabbt i alla fall!
 

AABack2ARN

Medlem
Drog de i den stora nödbrytaren? Jag lyckas inte få fram några IAD-HNL i november alls nu...

Det kan man nog säga :)

Citat från united.com

united.com is currently undergoing maintenance

Flight search and booking are unavailable for all flights, including MileagePlus award travel. We are working to restore these as quickly as possible

Ajajaj.

Hur mycket jag än tycker om att flyga (och älskar HNL) känns det som en ganska lång MR i ekonomiklass. Hoppas du kan uppgradera dig. Antar att du får max någon timme på Honolulu International Airport..?
 
Toppen