Senaste nytt

"Jag mötte Lassie" - kändisar du mött på flighter

Det är oundvikligt att möta kändisar när man tillbringar tid i Business Class och First Class...

Vad har du träffat för spännande människor "där uppe"?
 
  • Gilla
Reactions: Gus

Lennw

Medlem
Kul tråd! Nu har jag ju inte pratat med kändisarna men suttit väldigt nära :)

Några år sedan, Göteborg-Stockholm (Malmö Aviation). Mona Sahlin med anhang på raden framför mig.

Stockholm-London, Fredrik Ljungberg (BA), andra sidan gången. Han möttes av BA Special Services och eskorterades genom terminalen.

London-Stockholm, Dolph Lundgren (BA), raden snett framför mig. Flygvärdinnornas gullepojke :)
 

Gnopps

Medlem
Göran Persson (då han var statsminister) ARN-MMX på SK. Han hade 3 stolar för sig själv och om jag minns rätt satt följet i raden bakom.

Såg osså han med håret som spelar populärpiano (kommer inte på namnet nu) komma av en SK-flygning i MMX för några år sedan.

Om det räknas satt jag bakom bandet Bob Hund på X2000 i första klass för två somrar sedan. Kul att höra allt de snackade om.
 

cikada

Medlem
Har sett Jan Carlzon vid några tillfällen på SDL-ARN, alltid på 1A. Uppfattade att han fortfarande var populär hos kabinpersonalen som han glatt samspråkade med. Satt som vanligt själv på 3D men uppfattade ändå att de pratade lite om "gamla tider".
 

Concorde

Founding Member
Carl-Henric Svanberg stolen framför mig LHR-ARN på SAS för några år sedan.
Pajas Morgan (Piers Morgan) dök upp bredvid mig i Concorde Room på LHR T5 tidigare i år.
 
Toppen