Magino
Medlem
Enligt Business Traveller kommer KLM att uppdatera sin business klass från och med 2013. De kommer få fully flat seats, och de kommer börja byta ut 747or för att efter 2,5 år även ha uppdaterat alla 777ornas business klass.
Jo, KLM är bra eftersom deras priser över Atlanten ofta inte kräver något förköp vilket gör att man kan få riktigt hyggliga priser nära inpå avgång, speciellt om de släpper lite platser när de märker att flyget i fråga förblir tomt.KL räddade mig 2 gånger: en gång när man behövde vara i YYZ med 4 timmars varsel, blev 4022SEK för T/R i Eco. Andra gången GOT-NYC i januari för 3876SEK för en T/R i Eco extra med NWA.
Efter dessa två resor har jag fått ögönen uppe för detta bolag och sen dess flugit mer med dem än med SK.
Tycker att sätena ser riktigt bra ut ur ett rent komfort-perspektiv, mycket bättre än Lufthansas nya, usla skämt till fully flat. Men estetiskt ser det gräsligt ut. Har aldrig varit någon fan av ljusblått...Har de här bilderna på den nya businesskabinen postats tidigare?
KLM Continues to Invest in Its Customers
WBC
Personligen tycker jag det ser rätt...gräsligt ut.
Sätet lanserades idag så bilderna har garanterat inte postats innan. Jag frågade faktisktKLM om det var möjligt att få se några bilder innan för att skriva ihop en artikel inför lanseringen (stod i en pressrelease förra veckan att stolen skulle lanseras den 19:e) men det var stenhårt locket på fram till presskonferensen idag.Har de här bilderna på den nya businesskabinen postats tidigare?