Senaste nytt

Planering av BC.se träff i Barcelona lördag 9:e november. Perfekt för Mileage run!

telelina

Medlem
Hej BC-vänner!

Det finns ju en del som gör milagerun & vänder i gaten. Just Spanien är ju poppis när man ska skrapa ihop de där sista 4000-8000 poängen. Tänk om man kunde gå & äta en god middag tillsammans med andra BC:are och åka hem dagen efter? I alla fall tycker jag att det skulle vara roligare. Vi diskuterade detta på 2-årsfesten. Det som va några stycken i mitt sällskap som åtminstone i bubbel-ruset tyckte att det var en bra idé. :cool:

Ni som är intresserade av att hänga på får gärna komma med input!


När: Middag på kvällen 9 november (förslag res 8-10 november eller alt 9-10 november)
Var: Barcelona. Förslag på restaurang mottages gärna :)
Hur: Åk dit med valfritt bolag & tjäna bonus/miles till ditt favoritprogram.

De flesta har bokat in sig på Hotel W, via Hotwire/Priceline. Vill man bo på annat hotell går det ju såklart också bra!

http://www.starwoodhotels.com/whotels/property/overview/index.html?propertyID=3183

Själv tänkte jag åka fredag-söndag.

//telelina


------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
EDIT:

Vi som åkte & bodde på hotel W:
telelina
nota bene
palmen
nilsson
Magino + vän
Jacob



TACK alla som hängde på! Grymt kul hade jag & det känns som att det här gör vi om snart igen! :cool:
 
Last edited:
Åka till Barcelona när dom spelar bortamatch den helgen? Vad är det för planering.. :p
För det finns väl ingen annan anledning att åka till Barcelona:confused:

Rubriken säger oktober och texten november. Vad menar du?

Hon skrev 9:e November i en annan tråd så antar det gäller November.
 
Last edited:

doc

Medlem
Gissningsvis november eftersom det är en helg, vilket 9 oktober inte är. Hade gärna hakat på, men befinner mig i Dubai på semester den veckan i november. (Bonusresa med BA 2-4-1.)
 

David

Medlem
Jag är ute och reser redan helgen 9-11 november, annars hade det varit kul - hade tänkt att åka till Madrid i november och det är ju inte så långt att åka och äta middag i Barcelona.
 
Toppen