Senaste nytt

Japan Airlines börjar servera Gyudon från Yoshinoya.

Dr. Miles

Expert
Japan Airlines började servera gyudon(en skål med ris och kött gryta) från Yoshinoya från igår 2012-MAR-01 och forsätter fram till 2012-MAY-31 på deras långdistanstutter inkl. Tokyo-Frankfurt/London.

AIR YOSHINOYA (Källa: Japan Airlines.
1202_pic_yo01.jpg
 

Lukas2

Medlem
ja varför inte... när jag käkat på Yoshinoya så har det ju varit snabbt och allt på en bricka. :) Helt ok käk oxå tycker, iaf. för att vara snabbmat.
 

David

Medlem
Tog en snabblunch på Yoshinoya senaste gången i Tokyo, tycker det är gott och trevligare än att smita in för en burgare etc. Dock har de tyvärr inte spritt sig utanför Beijing, och det lär ju ta ett tag innan de når Chongqing.
 

Dr. Miles

Expert
Come back av AIR Yoshinoya under 01 sep - 30 nov 2013. :)

JAL skrev:
TOKYO August 27, 2013: Japan Airlines (JAL) is in collaboration with Yoshinoya Holdings (Yoshinoya), the popular restaurant chain of Japanese beef bowl, to introduce improved “AIR YOSHINOYA” - JAL original version of Japanese beef bowl on select Europe and North America routes from September 1, 2013.

Outline of “AIR YOSHINOYA”
1. Effective Period: September 1, 2013 ~ November 30, 2013
2. Applicable Routes: From Tokyo(Narita) to Los Angeles, San Diego, Chicago, Boston, New York, London, Frankfurt, Paris and Helsinki
3. Applicable Class: Premium Economy and Economy Class(Served as a second meal before arrival)​

Aug 27, 2013 Japan Airlines Introduces “AIR YOSHINOYA” on Select Routes
 

pitch

Medlem
Yoshinoya gör nog min favoritsnabbmat där i trakten. (Om man inte räknar sånt som rullbandssushi till snabbmat, förstås. Det går ju trots allt nästan lika fort att käka.)
Men... Det verkar vara för klent med sås på deras flygande variant där uppe. Lite av poängen är ju att såsen dryper ner i riset, i vanliga fall. Man får hoppas att det bara var nån AD som tyckte det skulle se prydligt ut på bilderna. Sen är jag lite skeptisk till tillbehören. Det ska vara kimchi bredvid förstås, det vet ju alla! ;)

Apropå den geografiska spridningen så finns det förvånansvärt många Yoshinoya i Hong Kong.
 
Toppen