Senaste nytt

Nordic Choice Hotels kampanj - 399 kr per rum/natt

Palazzi

Medlem
Är comfort hotels gamla lågpriskalender borta? Förut fanns iaf en sådan där rummen gick för 299SEK/DKK/NOK utan frukost, om man bokade låångt innan.
 

flierman

Medlem
Samma här, Comfort hotell Stockholm. Riktigt bra pris.

Gick med i deras bonusprogram och undrar vad som menas med "Restaurangkupong 35:-", får jag denna när jag checkar in och kan jag använda den för att delbetala frukost nästa dag?

Någon som har testat deras nya rum som ser rätt fräscha ut, deras gamla är inte mycket att hänga i granen vet jag i alla fall.
 
Last edited:

Dr. Miles

Expert
Ny 399 kr per rum kampanj. Boka senast 2013-SEP-10.

Upplev staden på gångavstånd - bo på Comfort Hotels!

Gäller för boendeperiod: 5 sep 2013 - 24 nov 2013
Kan bokas: 27 aug 2013 - 10 sep 2013
Frukost och städning: ingår ej
Förhandsbetalning gäller
Kan ej ändras eller avbokas

Comfort Hotels skrev:
Upplev staden på gångavstånd - bo på Comfort Hotels!

399 kronor per natt och rum låter kanske som att vi har gått bananas, och det har vi. Alla våra hotell har rum till detta låga pris just nu!

Vi brukar beskriva Comfort Hotels som "Bra hotell i bra lägen till ett bra pris". Du hittar oss i 29 städer i Sverige, Norge och Litauen. Vi har allt du behöver på ett hotell, dessutom ligger vi alltid centralt så du kan uppleva allt staden har att erbjuda utan att behöva stressa. Vi använder ofta ordet "Bra", för det är precis vad vi är.

Det här priset är så grymt bra att vi måste ha några få specialregler för det. Läs om dem under villkor till vänster. Klara, färdiga, boka!
Erbjudandet gäller
Standard/moderate rum för två personer
 

Moco

Medlem
Städningen är väl ett "tillval", så det förefaller vara en ganska dålig kampanj som kommer att sluta med ett helt annat pris.
 

agehall

Medlem
Är det inte städning under själva vistelsen de sparar in på. Kan inte tänka mig att man förväntas städa när man checkar ut.
 
Toppen