Senaste nytt

Upp till 4x poäng hos Hilton

Alx

Medlem
Är det någon mer än jag som har reagerat på att beskrivningen av hur många poäng man tjänar under "Terms & Conditions" inte stämmer?! :confused: Antar att det bara är en tankevurpa hos Hhonors och att de menar rätt men skriver fel... :D


On your first eligible stay during the Promotional Period, earn 500 or 100 bonus EuroBonus Points, as applicable based upon brand at which your stay is completed. On your second eligible stay during the Promotional Period, earn 1, 000 or 200 bonus EuroBonus Points. On your third or more eligible stays during the Promotional Period, earn 1,500 or 300 bonus EuroBonus Points per stay.
 
Är det någon mer än jag som har reagerat på att beskrivningen av hur många poäng man tjänar under "Terms & Conditions" inte stämmer?! :confused: Antar att det bara är en tankevurpa hos Hhonors och att de menar rätt men skriver fel... :D

Jag satt själv och spanade på det där och funderar lite. De måste väl mena att de är de extra-poäng man får med kampanjen? Men är ju inte direkt tydligt..

Sen har jag å andra sidan aldrig lyckats få in några poäng på mitt Eurobonus-konto. Vad är det man ska skriva för siffror? EB#########? EBB (om man är basic som jag?) eller vad är det? Har inte funkat med EB före eller enbart numret i alla fall för mig.
 

seat56f

Medlem

Tänkte i första hand på London och Bryssel, men varför inte?

För att Vancouver troligen inte ingår i kampanjen? :p

Hilton HHonors and EuroBonus are rewarding you for your loyalty. You can now earn up to quadruple EuroBonus Points when you stay at a participating hotel within the Hilton HHonors portfolio of brands.

Simply register below if you're a Hilton HHonors member or sign up to join and select SAS Scandinavian Airlines as your preferred airline in your HHonors profile. Complete your stay anywhere in Europe, the Middle East and Africa before 30th November 2013 and earn double EuroBonus Points for your first stay, triple EuroBonus Points with your second stay and quadruple EuroBonus Points with three stays or more.

And as a Hilton HHonors member, you earn HHonors Points and EuroBonus Points on every stay!

Thousands of memorable experiences and rewards await you.
 
Toppen