Senaste nytt

Hur flyger jag bäst Stockholm-Bangalore i business class?

Hur flyger jag bäst Arlanda-Bangalore i business class, vad kan rekommenderas tro?

Nån som har erfarenhet av inrikesflygningar med "Jet Airways" i Indien?
 

Swissbob

Medlem
Då jag själv är från Indien så skulle jag rekommendera Jet airways Inrikes. Mycket bättre är det än både Air India och Indigo, men om du vill slippa allt de där med inrikes så är det Emirates som gäller. ARN-DXB-BLR.
 

kristerj

Medlem
Hur flyger jag bäst Arlanda-Bangalore i business class, vad kan rekommenderas tro?

Nån som har erfarenhet av inrikesflygningar med "Jet Airways" i Indien?

Det beror på vad du menar med bäst? Vill du åka med någon speciell allians etc? Gäller det själva businessprodukten hos de olika bolagen finns det många reserapporter på forumet att läsa. Både AF, BA och LH flyger direkt till Bangalore från sina hubbar i Europa.

Använd gärna frågemallen

http://www.businessclass.se/flygbil...laes-detta-innan-fragar-om-flygbiljetter.html
 

PYRZ

Medlem
Håller med @kristerj Beror på vad du menar med bäst? Bästa C produkt? Bäst tidtabell? Bäst intjäning av miles på ett speciellt program/allians? Bästa pris (billigast)... Om du använder mallen tror jag att fler här inne kan svara på dina frågor.
 

Xilan

Medlem
Hur flyger jag bäst Arlanda-Bangalore i business class, vad kan rekommenderas tro?

Nån som har erfarenhet av inrikesflygningar med "Jet Airways" i Indien?

Jag har erfarenhet av Jet Airways inrikes i ekonomiklass. Det var sträckan Dehli - Mumbai. Trots en relativt kort flygsträcka var det riktig mat ombord. I övrigt bra service som jag minns det.

Jet Airways har också lågbudgetprodukten Jet Lite för övrigt.
 
Toppen