Senaste nytt

Vilket lounge använder Emirates på Arlanda?

MarSecLtd

Medlem
Har sökt information och inte hittat något. Någon som vet vilken lounge de skall använda? Själv skulle jag nog tippa på att de hyr in sig på Menzies Executive Lounge.

//Micke
 
De här en intressant fråga jag också undrar över, har dock inte hittat något själv om de...

Vi kan ju hoppas att en ny lounge upprättas då SAS ska flytta ur en del av sina lokaler kanske de finns plats ??
 

A380*G

Medlem
Har sökt information och inte hittat något. Någon som vet vilken lounge de skall använda? Själv skulle jag nog tippa på att de hyr in sig på Menzies Executive Lounge.

//Micke

Med tanke på avgångstiden kanske de använder sig av SAS-loungerna som partnerlounger? Det är väl inte direkt packat mellan 11-14 där?
 

Traveller

Medlem
Jag har många gånger funderat på vad den nya trappan bland butikerna, bredvid Forex, i nya hallen skall gå till. Kan det vara där uppe som det blir något eller kan det vara i det nya utrymmet på F? Uppför trappan vid butikerna vore ju rätt flott faktiskt..
 

A380*G

Medlem
Jag har många gånger funderat på vad den nya trappan bland butikerna, bredvid Forex, i nya hallen skall gå till. Kan det vara där uppe som det blir något eller kan det vara i det nya utrymmet på F? Uppför trappan vid butikerna vore ju rätt flott faktiskt..

Jacob har skrivit några rader om detta för (ett år sedan?) att ny lounge var planerad men planerna lagts på is.
 

Dr. Miles

Expert
Har Emirates egen lounge på Köpenhamn? I så fall tror jag att de kanske gör en ny lounge även i Stockholm, men annars tror jag att de anlitar någon av befintliga loungeoperatörer.

Jag har många gånger funderat på vad den nya trappan bland butikerna, bredvid Forex, i nya hallen skall gå till. Kan det vara där uppe som det blir något eller kan det vara i det nya utrymmet på F? Uppför trappan vid butikerna vore ju rätt flott faktiskt..

Det finns en tråd om denna plats. (eller kanske inte det samma?)
http://www.businessclass.se/flygplatser/4002-sas-nya-lounge-pa-arlanda-aldrig-blev-klar.html
 

Agö

Medlem
Har Emirates egen lounge på Köpenhamn? I så fall tror jag att de kanske gör en ny lounge även i Stockholm, men annars tror jag att de anlitar någon av befintliga loungeoperatörer.]

Nej, Emirates använder Copenhagen Apartment (bredvid Novia) för C och F.
 

Sofia

Medlem
Qatar och Emirates borde slå sig ihop och göra en snygg och cool lounge på ARN för deras C (och F?) passagerare :)
 
Toppen