Senaste nytt

5 nätter på Ritz Carlton New York + flyg t/r fr 8500kr

Jonas C

Medlem
För er som planerar att resa till New York i höst så erbjuder Expedia en bra paketdeal på flyg och hotell.

Flyg t/r med Lufthansa, SWISS, Air Canada, United, etc + 5 nätter på Ritz Carlton för 8500kr per person och uppåt. Priset gäller endast när man bokar 4 personer, och bokningen måste göras på Expedia.se som en paketresa. Flygpriserna från ARN till NYC ligger för tillfället runt 5000kr, men det är möjligt att resa från andra städer i Europa till ett lägre pris.

Mer information om dealen finns här:

5 Days New York incl. Flights and 5-Star Hotel (eg. Ritz Carlton) for only £ 553 /
 
Får inte priser i närheten så bra när jag testar på Expedia?

Skärmavbild 2013-07-30 kl. 21.30.31.jpg
 
Fick ner priset om jag bokade i Januari och valde fem nätter.

Skärmavbild 2013-07-30 kl. 21.34.48.jpg

Priset är då 9836kr per person inkl flygresa med Lufthansa. Att endast boka hotellet på Hotels.com kostar 7396kr per person så det är verkligen billigt. :)
 

Jonas C

Medlem
Jag testade 16 – 21 Oktober och fick 8600kr per person med Icelandair, och runt 8900 med Air Canada / Lufthansa.
 

Jonas C

Medlem
Fick ner priset om jag bokade i Januari och valde fem nätter.

Priset är då 9836kr per person inkl flygresa med Lufthansa. Att endast boka hotellet på Hotels.com kostar 7396kr per person så det är verkligen billigt. :)

Det är synd att inte Lufthansa har en First rea från LHR. Annars hade det varit en perfekt deal för Martin ;)
 
Toppen