Senaste nytt

Någon som testat Air Berlin?

LiiaC

Medlem
En annan fråga då, när jag provbokar på deras egen hemsida, ser jag inte vilken bokningsklass det blir, är enda möjligheten att kolla via ita matrix?
 

Homer

Medlem
Bokningsklassen står i parentes när du valt flighter. Tex: FlyClassic ECO (Q)

:confused:
Air Berlin.jpg
 

Homer

Medlem
En annan fråga då, när jag provbokar på deras egen hemsida, ser jag inte vilken bokningsklass det blir, är enda möjligheten att kolla via ita matrix?

De få gånger jag bokat AB har jag gjort det på Expedia.se just av den anledningen,
att man inte kan se bokningsklassen på deras hemsida.
 

LiiaC

Medlem
Jag måste vara blind, men ser fortfarande inga bokningsklasser... Måste man vara inloggad? Har provar fram till betalningen men ingenting :confused:, finns ingen knapp man kan trycka fram passenger data
 

AABack2ARN

Medlem
Jag kunde inte se bokningsklasserna förrän jag fick bokningsbekräftelsen/kvittot där det framgår.

I mitt fall jämförde jag med prisuppgifter från ExpertFlyer/ITA Matrix för att göra en bedömning vilken bokningsklass det kunde vara.

P.S. Utresan med HG krediterades mitt AA-konto två dagar efter resan. AB-flighterna har, nu tre veckor senare, ännu inte kommit in. Att de uppfattade mitt AA-nummer i bokningen kunde jag dock se eftersom de kände igen min status.
 
Toppen