Senaste nytt

Första Klass från Heathrow - hela världen: från 26.000 SEK

Concorde

Founding Member
Flygbolag: BA(British Airways)
Kabinklass: First
Bokningsklass: A

Exempel: alla priser är inkl. skatter T/R

New York: 2 497 GBP
Las Vegas: 2 996 GBP
Los Angeles: 2 996 GBP
Chicago: 2 747 GBP
Toronto: 2 747 GBP
San Francisco: 2 745 GBP
Tokyo: 4 100 GBP
Sao Paolo: 4 159 GBP


Kolla på BA.com, välj UK som land så kommer ni få en lista med alla destinationer. SFO för under 30.000 SEK i Första klass är ju så billigt att man vill slå till för sakens skull.
Måste köpas senast: 2011-nov-8
 

JensE

Medlem
Vilken timing!
Jag tänkte precis prova på BA premiumkabiner till min nästa resa till USA under jul och nyår.
Om man väljer Club/Business så kan man välja till First för £499 vilket är klockrent för resan mot USA (ska ändå sova på hemvägen och då räcker ju Business gott).

Sen köper jag en billig Business för 2500 till LHR dagen innan så får jag prova på Concorde room några timmar extra, BA första klass och få BA Silver på köpet för ca 27000 :D
 

Concorde

Founding Member
Tänk på att alla plan inte har den nya F kabinen ännu. Undvik 777 samt välj en s.k. Hi-J 747 (den med 70 Club säten). Majoriteten av dom är konverterade till nya kabinen. Testade den för två veckor sedan (reportage kommer) och gillar det skarpt! Foie Gras på menyn i oktober.
 

Concorde

Founding Member
Stämmer Eric. Den snurrar även på DXB. Dock är chansen större med nya F i 747, därav min kommentar.
Jens: om du har tillgång till Expertflyer kan du se seatmaps för de avgångar du är intresserad utav. Där ska Club World ha två kabiner på lower deck och en på upper. Då vet du att det är Hi-J versionen. Ligger WT+ (Premium Eco) direkt efter First är det en Mid-J med 52 Club säten och troligen inte nya F.Om du inte har Expertflyer kan du skicka ett pm till mig med flight uppgifterna så kan jag kolla åt dig.
 

Senator

Moderator
1A bokat på B747-400 ARN-JFK den 26/12 med 3 ½ t i Concorde Room. Undrar på om vår "Concorde" är där också på samma tid :p

B747-400 i "High-J"
 

Senator

Moderator
Fastnar nog i Skumpa baren. Har aldrig varit i någon annan del av Galleries First än.... Behöver inget annat..
 
Toppen