Senaste nytt

Finns det bra priser på Stockholm-Curacao: 29 jul - 8 aug i Business?

Traveller

Medlem
Gents
Fast jag reser väldigt mycket är många här så mycket bättre än jag på bästa pris. Nu ber jag om er hjälp. Jag har tänkt hänga på ångra BC medlemmar (Senator, Mitko m.fl) till Curacau. Det jag behöver är bästa pris på affärsklass från ARN - eller annan flyglars inom Europa - till Curacau. Utresa, helst den 29 juli och retur den 8 Augusti (hoppas ju hänga med till London med BA nya Dreamliner den 9:e). Ett extra plus om det som hittas är en *alliance :rolleyes:

Sätter ett litet hopp till er grymma kompetens..

Ni får gärna skicka PM med länk till det ni hittat, om ni har lust:)
 
Last edited:

agehall

Medlem
Det bästa jag kan hitta är:

Screen Shot 2013-07-25 at 08.05.29.jpg

Det går även att köra AB till/från HEL för nästan samma pris. Från ARN blir det betydligt dyrare, närmare 30k.
 

Dr. Miles

Expert
Stort tack för din hjälp @AGÖ... Jag har inte använt ITA tidigare men tog fart själv och fann det här.
Det verkar ju vara rena FYNDET! 13.000 kronor Business ToR WAW-CUR-WAW

Visa bifogad bild 17585

Om du landar Warszawa 12:30 är det väldigt bråttom att ta dig till Arlanda för att hinna med BA781 som avgår Arlanda 18:10. ;)

Program
British Airways bjuder in till följande program som ger dig en heldag i London utöver två riktigt trevliga flygningar.

Fredag 9:e augusti:
BA781 ARN-LHR 18:10-19:45

Söndag 11:e augusti:
BA780 LHR-ARN 13:30-16:55

Testa British Airways nya Club World på Boeing 787 med oss
 

agehall

Medlem
Även om det inte varit 60 dagars förköpskrav (finns fares utan som bara är några tusen dyrare) så finns det ingen plats i I-klass.
 
Toppen