Senaste nytt

30% bonus vid köp av Avios från Iberia Plus, samt möjlightet vinna resa.

Homer

Medlem
€459 för 24.000 + 7.200 = 31.200
Bästa erbjudandet hittils i år, bästa förra året var 30%


Observera att man måste ha haft ett IB+ konto i 90 dagar innan man kan överföra Avios till BAEC

Tävlingen gäller flighter i ekonomi

Köpsidan verkar ligga nere just nu :rolleyes:

Iberia.jpg

http://tinyurl.com/30-bonus-vid-kop
 

rob74

Medlem
Ok, har jag fattat det rätt nu:
Om man går med i IB+ nu och köper, så kan man alltså om 90 dagar föra över dessa Avios till BAEC? Spelar ingen roll att man inte varit medlem i 90 dagar vid köptillfället?
 

rob74

Medlem
Verkar vara en riktad kampanj, det där. Får upp: We are sorry to inform you that this service is not available.
 

Homer

Medlem
Verkar vara en riktad kampanj, det där. Får upp: We are sorry to inform you that this service is not available.


Det är vajsing på deras länkar, jag får samma meddelande om jag är inloggad och klickar på länken,
om jag inte är inloggad, klickar på länken och loggar in där det står (nere till höger denna sida
Buy and transfer Avios)
Identify yourself and access the products och i nästa steg Buy and transfer Avios (Login)
så funkar det.
Får du spansk version, välj språk på innan du klickar på länken ovan, det verkar bli samma fel om man gör
det när man är på inloggningssidan.:rolleyes:
 

rob74

Medlem
Det är vajsing på deras länkar, jag får samma meddelande om jag är inloggad och klickar på länken,
om jag inte är inloggad, klickar på länken och loggar in där det står (nere till höger denna sida
Buy and transfer Avios)
Identify yourself and access the products och i nästa steg Buy and transfer Avios (Login)
så funkar det.
Får du spansk version, välj språk på innan du klickar på länken ovan, det verkar bli samma fel om man gör
det när man är på inloggningssidan.:rolleyes:

Ok, tack! Ska kika på det. :)
 

Homer

Medlem
Även om det inte uttryckligen står att det bara gäller flygbilj. tvivlar jag på att man
får något om bara köper Avioser, fast man vet ju aldrig.
Finns det inget under My Promotions är man hursomhelst inte utvald.
2000 Avios.jpg
 
Toppen