Golfkillen
Medlem
Vad är det som egentligen är dåligt hanterat? SAS har ju fixat det. Det dåliga i sammanhanget är väl ett IT-system som inte är av denna värld. Eller är det bara roligt att skriva att det är Ryanairmetoder?
Vad är det som egentligen är dåligt hanterat?
@Homer, för det första, jag trodde att detta forumet var fritt från personliga påhopp?!t.
För det andra, vad vet du om mig?
.
Här tolkar jag problemet som dålig IT.
isterade på att det skulle finnas bonusplatser för att kunna boka om.
Om viljan funnits hade de kunnat boka om biljetterna i en annan klass.
Det håller jag inte med. Jag håller med att inte boka om någon till högre kabinklass men inom samma kabinklass bör det inte vara något problem för flygbolaget att fixa. Det är flygbolaget som har ändrat tidtabell, inte resenären.Platstillgång är då baserat på den biljettyp du köpt så det är inte rimligt att de ska boka in dig i en högre klass än vad du betalat för, sen kan ju viljan finns men det är ju ingenting som de vad jag förstår måste göra eller har jag förstått det fel?