Senaste nytt

Priority Club frågor och tips

Alx

Medlem
HI Vanuatu verkar mkt. intressant, och är normalt ganska dyrt, så nu hänger allt på
att Dr.Miles kan hitta en bra deal :p

Jag spenderade 5 nätter på HI Vanuatu för 2-3 veckor sedan. Klart ett utav de bättre HI hotellen jag har bott på. Mycket trevlig personal som gav oss två rum eftersom vi var tre personer och de inte kunde erbjuda någon uppgradering pga att villorna var fullbokade.

Men Efate (huvudön) var inte mycket att hurra för. Däremot är säkert vissa av Vanuatus andra öar fina. Någonstans måste de ju ha tagit bilderna till turistbroschyrerna! :rolleyes:
 

jumbooze

Medlem
Efter 4 nätter så har jag kommit upp i 37100 poäng men nu börjar det avta, senaste natten gav bara 4000 fast eg ska jag vara nöjd då detta var natt två som jag bokade på samma hotell i följd men tricket här var att jag checkad in för en natt och på kvällen bokade jag en natt till på samma hotell, vilket ledde till att jag kunde betala för första natten och checka in på natt två samtidigt och slapp att byta rum och ja, det var en svit med lounge access med frukost på HI i Taipei. Eftersom det var 2 bokningar så fick jag ju 2000 extra på befintliga promos.
 

Concorde

Founding Member
Stays sedan alla nya koderna reggats:


WARSAW
WARSAW,



Qualifying Nights
1

Earning Details
2,000 pts.

Bonus Points Earned
1,000 pts.

ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
3,000 pts.

ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
3,000 pts.

1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
1,000 pts.

ANNIVERSARY BONUS OFFER
1,000 pts.

WELCOME BACK BONUS
1,500 pts.

NEW MEMBER BONUS PROMOTION
1,500 pts.

NEW MEMBER BONUS PROMOTION
50 pts.

ROYAL AMBASSADOR BONUS
1,000 pts

_______________________


WARSAW
WARSAW,



Qualifying Nights
1

Earning Details
2,000 pts.

Bonus Points Earned
1,000 pts.

SC - Stay 3 nights, get 2,500 points
2,500 pts.

Earn Double Points/Miles
2,000 pts.

1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
1,000 pts.

ANNIVERSARY BONUS OFFER
1,000 pts.

ROYAL AMBASSADOR BONUS
1,000 pts.

___________________________


WARSAW
WARSAW,



Qualifying Nights
1

Earning Details
2,000 pts.

Bonus Points Earned
1,000 pts.

Earn Double Points/Miles
2,000 pts.

1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
1,000 pts.

ANNIVERSARY BONUS OFFER
1,000 pts.

ROYAL AMBASSADOR BONUS
1,000 pts.


Väldigt nöjd då det numera är brukligt med 4K per IC stay i Europa/Asien...
 

jumbooze

Medlem
Stays sedan alla nya koderna reggats:
Väldigt nöjd då det numera är brukligt med 4K per IC stay i Europa/Asien...

Tack för en meridian :) tyckte först 4k var fattigt för en natt på HI men om det är vad du brukar få på IC så ska jag ju vara klart nöjd.

Nu ska man bara bli Royal Amb istället för bara Amb. Har 3 nätter som ej kommit in ännu men räknar med ca 12-15k till plus 8k i checkar för signup plus en HKG drive jag fick på HIE i Hkg.

Så jag har första månaden kommit upp i snart 57k. Nu ska man bara använda dessa på medvetet sätt ;)
 

henrik l

Medlem
Det verkar som att man har åkt upp en nivå i samband med att Priority Club blev IHG Rewards. Har helt plötsligt blivit platinum. Iofs är det väl inga överdådiga förmåner.
 

jumbooze

Medlem
@Homer: Du som har koll på IHG, hur frekvent/vilken frekvens brukar de ha dessa multipla koder, nästa stora resa blir under Q4, ha de varit gött med en ny bunte koder tills dess
 

Homer

Medlem
@Homer: Du som har koll på IHG, hur frekvent/vilken frekvens brukar de ha dessa multipla koder, nästa stora resa blir under Q4, ha de varit gött med en ny bunte koder tills dess


Det borde komma en ny bo X nätter få Y poäng som gäller efter den 31a Juli
Dubbla poäng gäller också bara till 31/7

Omöjligt att säga något om "Welcome back" och likande bonusar, det var torka mer än ett halvår sen kom det ett halvdussin på en gång.


Och det här är nytt
Get the best price. Plus, earn points. | IHG
 
Tänkte matcha status mot IHG men dom har nog världsrekord i seg support..
Efter två veckor fick jag ett automatiskt svar som löd: Thank you for your email. We are currently experiencing higher than expected contact volume and will respond as quickly as possible.

Nu har det gått 2 veckor till (alltså 1 månad) och inget svar.
 
Toppen