Senaste nytt

Hur man enklast tar sig till Santiago från Stockholm 28 jan-24 feb i business class?

Hej!

Vädjar om råd hur jag enklast och till en så låg peng som möjligt kan resa business class till SCL från ARN?

Observera att det inte är hela världen om resan inte går direkt till chile från europa; mellanlandning i sao paolo, buenos aires e.t.c går fin fint.

Tiden gäller från 28-31 jan till 20-24 feb.

Någon som kan ge mig en hjälpande hand och vilket flygbolag ni tänkt ta?

Mvh Rickard
 
En snabb sökning säger att Aerolineas Argentinas är billigast men jag undrar om inte LX skulle ge bäst pris/service ratio?

Skärmavbild 2011-10-22 kl. 20.00.11.jpg
 

agehall

Medlem
Martin visar en screenshot från ExpertFlyer, som är en betaltjänst. Kostar några USD/månad men det är värt det om man flyger mycket och vill kunna kolla upp fares och availability enkelt.
 

Dr. Miles

Expert
Om du är ute efter gratis verktyg, så ITA Softwares webbsida är nog en av de bästa.

Men om du måste resa på visst datum, så har du inte så mycket spelrum att leta billiga biljetter.
 
Men det finns flera dagars dispans, kan vara kortare resa också. Kan ingen ge mig lite alternativ dagarna "omkring" dessa datum om man gör en mellanlandning på buenos aires, sao paolo e.t.c? Har så svårt att hitta något bra pris, 30-40tk är det enda man hittar själv.
 
Toppen