Senaste nytt

Sommarspecial: Poäng+Peng

Homer

Medlem
Bra deal om man är säker på att man ska åka, även om det står aug och sept verkar gå att boka ända in i 2014.

Poängpeng.jpg


Detta är inte en EuroBonus-biljett och därför gäller andra regler för ombokning och återbetalning


http://www.sas.se/eurobonus/erbjudanden-och-nyheter/1/?WT.mc_id=SEEM_VBRv28
 

Alx

Medlem
Kul att SAS i sin iver att presentera "många" destinationer lyckas lista samma destination 2 ggr!! Så vitt jag vet landar man på PMI i Palma när man reser till Mallorca... ;)
 

Alx

Medlem
Tydligen har de lyckats få med både Air Malta och Lufthansa på flygningar ut från MLA på dagar SAS inte själva flyger direkt! Tack SAS!! Ibland är det bra när de har noll koll på vad de gör!!
 

Nystrom

Medlem
Positiv idé och vettiga erbjudanden! Saknar dock den lösning man hade i början av 2013, flyg+hotell, den var riktigt bra. Dessutom gäller paketreselagen då, dvs konkursskyddet....
 

Johan_G

Medlem
Positiv idé och vettiga erbjudanden! Saknar dock den lösning man hade i början av 2013, flyg+hotell, den var riktigt bra. Dessutom gäller paketreselagen då, dvs konkursskyddet....

Den var riktigt bra, bokade sommarens Pragresa med den, bra priser redan i snikutförandet med det enklaste rummet utan frukost. Dessutom var det något knas med bokningen när jag bokade så det diffade bara ett par kronor på att boka ett finare rum med frukost inkluderat jämfört med att lägga till frukost till standardrummet, jag minns inte om diffen var uppåt eller neråt men det spelar mindre roll då den gjorde ett redan bra erbjudande ännu bättre :)
 

EPOS11

Medlem
Få man poäng/Segment på sådana biljetter? för att det bokas i SAS Go (tex. T/L/...)?
Från intercontinental routes ved jag, att det funkar bra ;) Även bättre med OT-uppgradering...men inom Europa?

Exempel:
ARN-CPH-MUC = KSEOWM. Hittar nånting i ticketing rules om "no miles can be earned" ;)
 
Last edited:
Toppen