Senaste nytt

SAS inrikeslounge terminal 4 - access med Sas Plus utan EBG?

vicce

Medlem
Enligt informationen som finns på länken så ska du ha tillgång till lounge med SAS Plus biljett.
 
Yep. Det är inga problem alls (erfarenhet och bekräftat från officiellt håll). Det är en del av förmånerna för Plus så det är bara att gå in. :)
 

tobbe88

Medlem
Hej! Har de ändrat på reglerna för lounge tillgång för inrikesloungen på arlanda om man är EBS (gäller jul och sommar)? När jag kollar på sas.se så kan jag inte riktigt ur läsa om man får det eller inte. Ska flyga nästa vecka (inrikes) och har många timmar på arlanda...
 

Dr. Miles

Expert
Hej! Har de ändrat på reglerna för lounge tillgång för inrikesloungen på arlanda om man är EBS (gäller jul och sommar)? När jag kollar på sas.se så kan jag inte riktigt ur läsa om man får det eller inte. Ska flyga nästa vecka (inrikes) och har många timmar på arlanda...
Här kan du hitta infon: Lounger - SAS
SAS skrev:
EuroBonus Silvermedlemmar har gratis tillträde till lounge under sommar (1/7 - 31/8) och jul (15/12 - 15/1).
 

anjak

Medlem
Hej! Har de ändrat på reglerna för lounge tillgång för inrikesloungen på arlanda om man är EBS (gäller jul och sommar)? När jag kollar på sas.se så kan jag inte riktigt ur läsa om man får det eller inte. Ska flyga nästa vecka (inrikes) och har många timmar på arlanda...
Har du många timmar att spendera där så skulle jag gå över till loungen i T5 istället.
 

tobbe88

Medlem
@anjak! Är det okej att gå dit fast jag bara ha en inrikesbiljett? (trodde man behövde ha en biljett för europa eller världen för att komma in där?)
 
Toppen