Senaste nytt

SAS EuroBonus Point bargains, boka t.o.m 01 jul, resa mellan 30 jul - 31 aug 2013

Homer

Medlem
http://www.flysas.com/en/EuroBonus/offers-news/Point-bargains/

Prag.jpg
 
Last edited:

niksal

Medlem
Snäppet off topic, men varför står det så här?

In SAS Go; Possibility to purchase sandwiches, muffins, snacks and various drinks from our Cloud Shop Café.
In SAS Plus; Fast Track, lighter meal including beverages, excess baggage, seat selection when you book.
In SAS Business; Fast Track, Lounge, lighter meal including beverages, excess baggage, seat selection when you book.

Skulle inte SAS Plus inkludera Lounge?
 

David

Medlem
Snäppet off topic, men varför står det så här?

In SAS Go; Possibility to purchase sandwiches, muffins, snacks and various drinks from our Cloud Shop Café.
In SAS Plus; Fast Track, lighter meal including beverages, excess baggage, seat selection when you book.
In SAS Business; Fast Track, Lounge, lighter meal including beverages, excess baggage, seat selection when you book.

Skulle inte SAS Plus inkludera Lounge?

SAS har väl varit förträffligt inkonsekventa och givit lounge till Plus short-haul men inte long-haul... för visst minns jag också att det skulle vara lounge för Plus...
 

A380*G

Medlem
Mmm lounge för PLUS har jag för mig, men varför inte rakt över oavsett flygningens längd? SAS har gjort två minus... därför har de döpt sin nya bokningsklass till PLUS!
 
Toppen