Senaste nytt

Priority Club frågor och tips

henrik l

Medlem
Vet inte om detta är personligt riktat:
"We noticed you had a recent redemption. Now is the perfect time for you to boost your point balance back up. It's easy. Simply purchase Priority Club® points between June 13 and June 23 and you'll get 50% more in bonus points. Why wait? Get the most out of your points and know that your next getaway is within reach"

Fortfarande inget vidare värde om man vill växla in till flygmil. Men kan man utnyttja dem i samband med PointBreaks, så är det ett bra erbjudande. Är nog heller inte så dumt om man vill använda poängen som delbetalning.
 
Jag fick motsvarande mail om 50% bonus, dock annorlunda formulerat:
"Want to plan your next getaway? It's easy! Simply purchase Priority Club® points between June 13 and June 23 and you'll get 50% more in bonus points. Why wait? Get the most out of your points. Your next getaway is closer than you think."
 

Homer

Medlem
Intressant deal för den som har en BMW, eller kan visa upp nycklar till en sådan i alla fall.
Priset verkar vara identiskt med Advance Purchase.

Man får se upp så att det hotell man bokar verkligen har en lounge, och vilka öppettider den har.


As a valued BMW driver you can enjoy:

A complimentary room upgrade
Access to the club lounge
Free Wi-fi

Your Key to a Winning Weekend
 

jumbooze

Medlem
Hur lång tid brukar de ta på sig att regga ett besök? Jag bodde på ett Crowne i helgen och undrar när man kan förvänta sig poängen.
Givetvis kan detta diffa men är det ungf. som SAS när de reggar efter en vecka (när det funkar)
 

Homer

Medlem
Hur lång tid brukar de ta på sig att regga ett besök? Jag bodde på ett Crowne i helgen och undrar när man kan förvänta sig poängen.
Givetvis kan detta diffa men är det ungf. som SAS när de reggar efter en vecka (när det funkar)

Förutsatt att du bokat till ett pris som verkligen ger poäng ;) 3-4 dgr,
Weekend bonus krediteras inte med övriga poäng utan bruka dyka upp lång efteråt.
Har du ett alldeles nytt konto och har reggat alla koder från FT bör du få in minst 10k för 1 natt,
visa koder kräver dock amerikansk adress.
 

jumbooze

Medlem
Förutsatt att du bokat till ett pris som verkligen ger poäng ;) 3-4 dgr,
Weekend bonus krediteras inte med övriga poäng utan bruka dyka upp lång efteråt.
Har du ett alldeles nytt konto och har reggat alla koder från FT bör du få in minst 10k för 1 natt,
visa koder kräver dock amerikansk adress.
Ja, det vet jag att det priset var poänggrundande för det var ett boka denna rate och få 1000p extra.
Och ja, jag har statusmatchat till platinum och signat upp mig på massa roliga koder...
Så jag håller tummarna.

Tack för feedback.
 

jumbooze

Medlem
Och idag var poängen inne :D
12065 poäng på en natt, för 173 EUR.


Qualifying Nights
1

Earning Details
2,010 pts.

Bonus Points Earned
1,005 pts.

RWCLB BONUS POINT PACKAGES
1,000 pts.

ELITE MEMBER NEXT STAY BONUS
3,000 pts.

1,000 BONUS POINTS FOR 60 DAYS
1,000 pts.

ANNIVERSARY BONUS OFFER
1,000 pts.

WELCOME BACK BONUS
1,500 pts.

NEW MEMBER BONUS PROMOTION
1,500 pts.

NEW MEMBER BONUS PROMOTION
50 pts.
 
Last edited:

FF#1

Medlem
Härligt inflöde av poäng Jumboze...

I bland så står alla stjäror i perfekt läge för en svallvåg av poäng på Priority Club.
Kommer i håg för några år sen då jag var till USA med några kollegor som aldrig samlar några poäng på hotel.
Jag bokade åt dem plus mig (4 pers x 3+1 dagar) och fick ta alla poäng, samtidigt som det var tripple points ocg några andra små kampanjer på mitt konto, vart väl en sådär 50000p som rasslade in på kontot. :)
 

Homer

Medlem
Och idag var poängen inne :D
12065 poäng på en natt, för 173 EUR.
.

Fast det är ju inte lika bra som 13,538 poäng, 2 nätter för £52 ;)
jag räknar dessutom med att det kommer en weekend bonus på 5.000 om ett tag också :p

Du har uppenbarligen missat 3 koder på vardera 1.500, 3.000 och 50


PC 2.jpg
 
Toppen