Senaste nytt

Fulaste flygplanet?

maba

Medlem
Hahaha jättekul, vi flög nämligen Nok Air mellan Bangkok och Ha Noi 2008 och tyckte redan då att deras flygplan såg ganska anskrämmande ut. Att de skulle kvala in som tvåa är alltså inte direkt någon överraskning. Så här såg våran kreation ut.... :)

Vietnam 2008 001 (640x480).jpg
 

AndreasW

Medlem
Jag vill ogiltigförklara listan! Att man ens har med Air Tahiti nui gör den oseriös i mitt tycke! Samma sak med Hawaiian. Finns så mycket värre/tråkigare/fulare målningar!

Kollar man dessutom källan till vart SvD fått artikeln ifrån (telegraph) kan man se att de till stor del är gamla målningar man dömt efter trots att artikeln är relativt ny. Hur har man tänkt på Telegraph :confused:
 

AABack2ARN

Medlem
Jag vill ogiltigförklara listan! Att man ens har med Air Tahiti nui gör den oseriös i mitt tycke! Samma sak med Hawaiian. Finns så mycket värre/tråkigare/fulare målningar!

Kollar man dessutom källan till vart SvD fått artikeln ifrån (telegraph) kan man se att de till stor del är gamla målningar man dömt efter trots att artikeln är relativt ny. Hur har man tänkt på Telegraph :confused:

De olika tidningarna (inkl SvD) köper väl mest reportage från olika håll och kanter (syndikaliserade nyheter) för att fylla ut tidningar och websidor. Utan granskning och ibland dessutom gamla nyheter. Resultatet är en blandning av reklam för andra tidningar alternativt dåligt/hafsigt omskrivna reportage under eget namn...
 
Toppen