Senaste nytt

Kuala Lumpur, Malaysia under nyår 2013-2014

Anneli

Ny medlem
Här kommer första inlägget från mig :) Maken och jag funderar på att fira nyår i Kuala Lumpur (aldrig varit i Malaysia förut, men van Asienresenär). Var ska man bo? Vad ska man se? Är det kanske bättre att åka ut till någon fin ö och fira? Vill inte ha för mycket stoj omkring oss, men lite festligt skulle ändå vara kul. Tacksam för input.
 

jumbooze

Medlem
Välkommen Anneli!
Hoppas ni får det kul och att du får bra input från övriga här. Själv har jag inte varit i Malaysia heller.
 
Last edited:
Passa på att bo lyxigt i KL, det är mycket prisvärt! Bodde på Mandarin Oriental som är granne med Petronas Twin Towers och hade en fantastisk utsikt för endast 1600 kr/dygn inkl frukost.
 

pep

Medlem
Selve nytårsaften fejres nok bedst i festligt lag med en nytårspakke på et af de store hoteller i KL. Konkurrencen er hård, se de lokale aviser op til nytåret, og køb en pakke. Selv de billigste er formentlig fremragende!
 

Tockstew

Medlem
Shangri-La är mycket bra! Välj till deras limousineservice......gudomligt. Vill minnas att bilen,Mercedes S-klass, hade Wi-Fi. Gymmet är super och deras japanska restaurang "is to die for".

Tock
 
Toppen