Senaste nytt

Hjälp med biljetter München-Stockholm

Aviator

Medlem
Hej!

Är på jakt efter biljetter ARN-MUC T/R Utresa Söndag 16:e efter kl 15- Hemresa fredag 28:e efter kl 18. Lyckas bara hitta dåliga (på tok för dyra) biljetter när jag söker. Någon som kan hitta något kreativt? Om det även är EB intjäning är det ett plus :)
 

Aviator

Medlem
Givet de tider jag skrev? Jag hittar inget under 7700 vilket jag tycker är rätt dyrt för att åka den sträckan..
 

A380*G

Medlem
Givet de tider jag skrev? Jag hittar inget under 7700 vilket jag tycker är rätt dyrt för att åka den sträckan..

Så är det när ett bolag i princip har monopol på en sträcka. Dock flyger du ut med den flight som matchar alla sena connections från MUC. Samt returen till ARN en söndag lär redan vara full med weekendresenärer.
 

Nemo

Medlem
Hjälp med biljetter MUC-ARN

Har du kollat AirBaltic? Den 16:e avresa kl 0955, framme samma dag. Den 28:e avresa efter kl 18 framme samma dag. Euro 430.86. Annars svårt att hitta billiga biljetter söndag em/kväll, är ju inte bara du som reser dessa tider.
 

cmj

Medlem
Om du kan ta dig till Göteborg så har Lufthansa en flight den 16:e klockan 18.15 direkt till München, hemresa från München direkt till Arlanda den 28:e klockan 19.45, pris just nu 3726kr. Det finns en flight från Arlanda till Göteborg med SAS klockan 14.50 (ankomst 15.45) och kostar just nu 919kr.

Totalpris hamnar då på 4675

Malmö Aviation har en flight klockan 16.30 från Bromma med ankomst 17.30...vet inte vad MCT är på Landvetter?! Pris just nu 799kr
 
Last edited:
Toppen