Senaste nytt

100 portade från flyg efter gräl om mobiler

vicce

Medlem
Helt rätt! Kan man inte sköta skg och följa reglerna så kan man lika gärna stanna på marken.
Nu verkade det ju mer som om problemet var att de inte ville sitta ner när de uppmanades till det.
 

Mr.White

Medlem
Wow! diskriminering för att dom är judar jo det tror jag också.... Haha vissa människor går runt hela livet och och känner sig diskriminerade. Det kan inte vara så att dom var människor + inte följde uppmaningarna från kabinpersonalen = utsparkad? Nej det hade varit för lätt..
 

Alf

Medlem
Bra gjort av flygbolaget. Det är inget diskutera om på ett flygplan, tillsagt gäller sedan får man ha vilken åsikt som helst på detta. Jag satt i förra veckan bredvid en egotrippad passagerare på SK006 till LLA som inte fattade att han skulle stänga av telefonen trots att kabinpersonalen annonserat det två gånger och kaptenen en gång innan start. Efter det bedömde jag att han inte hade vanligt hyfs utan röt till att nu får du stänga av telefonen. Då blev han i alla fall skraj och trodde jag skulle sno telefonen från honom, men han stängde snällt av med ursäkten att han inte hört att dom dagt till! Det blev då lite spontana apploder från passagerarna på de närmaste stolarna så jag är inte ensam om att ha denna åsikt att man skall stänga av.
 

flygtoken

Medlem
Wow! diskriminering för att dom är judar jo det tror jag också.... Haha vissa människor går runt hela livet och och känner sig diskriminerade. Det kan inte vara så att dom var människor + inte följde uppmaningarna från kabinpersonalen = utsparkad? Nej det hade varit för lätt..

Hej Mr.White!
Välkommen till businessclass! Ser att du är ny medlem :)!
 
Toppen