Senaste nytt

5:e inofficiell BC.se Göteborgsträff, torsdag 27 juni, kl 18, Incontro

David

Medlem
Det är dags för Göteborgsträff!

När: torsdag 2013-JUN-27, kl 18:00
Var: Incontro vid korsvägen

Jag bokar bord för 6 pers baserat på svar i Doodle (+1). Vänligen bekräfta ifall ni som svarat där inte kan komma. Ytterligare anmälningar välkomnas!

9/6: David, Flood, GOTATH, Erik B, cantona

-(tidigare post)-------------------------------------------------------------------------------------------

Enligt schema är det dags för Göteborgsträff 20:e juni. Nu råkar detta vara dagen innan midsommarafton och jag lägger därför ut frågan ifall det är så att det är mer passande att lägga den 13:e eller 27:e istället.

Föreslår att vi likt inför förra träffen (som iofs inte blev av) planerar Incontro med ljusare lokaler och med möjlighet till uteservering istället för Bishops Arms nere i källaren. Möjlighet till Eurobonuspoäng ges ju också.

Har lagt upp en Doodle för enkelhetens skull. https://www.doodle.com/tgd6sgup5wyifbgs

Så vad tycks?
 
Last edited:

henrik l

Medlem
Hade varit sugen, men... Gäller fortfarande datumen för hösten? Kommer ratt ha ett regionen runt då, så då ska jag försöka dyka upp några gånger.
 

David

Medlem
Hittills gäller datumen för hösten. Vi diskuterade på en tidigare träff om det verkligen finns underlag för träff varje månad i Göteborg men än så länge kör vi vidare på detta även om det kanske kan komma att ändras framöver.
 

kristerj

Medlem
Är dessvärre borta både den 13:e och 27:e. Den 20:e kan möjligen funka beroende på när jag landar från Arlanda. Jag kollar på doodle och ser vilken dag som passar flest och försöker hänga på om det blir den 20:e.
 

MarcusC

Medlem
Jag har fullt schema hemma & med jobb i juni. Men hoppas kunna haka på nån träff i sensommar/höst.
 

GOTATH

Medlem
Den 20/6 passar allra bäst eftersom jag är ledig dagen efter, men även den 27/6 skulle kunna funka för mig
 

David

Medlem
Doodle har talat och vi sätter träffdatum till 27:e juni. Sorry Joakim. Uppdaterar förstaposten.

Screen shot 2013-06-09 at 1.30.23 PM.png
 
Last edited:

David

Medlem
Fick svar från Incontro på bokningen. Bad dem märka bordet businessclass.se så blir det inga oklarheter beroende på vem som kommer först... hade inte nämnt något om något Eurobonuspoäng. :)

Incontro skrev:
Hej,

Välkomna , jag skriver med att ni har SAS Eurobonus kort, tag även med det.

Varmt välkomna
 
Toppen