Senaste nytt

Billiga Biljetter Till Rom

Mr.T

Medlem
Hej,

Ska åka till Rom i början av Juli, 7 - 14 Juli. Kan inte hitta några bra/billiga biljetter. Har ni några förslag?

/Mr.T
 
En jättesvår fråga, menar du bra som billiga Z-biljetter eller som i bra service men i Y eller som i möjlighet till kreativ routing? Jag tyckte att Swiss hade bra och billiga biljetter när jag skulle resa till Moskva via ZRH och GVA för 5500kr i P... Men min sambo tyckte att jag var ganska korkad. :)

Kanske lite tråkigt svar, men frågan behöver specificeras lite.

PS. Vilka priser har du hittat? Bara så vi vet vart ribban ligger.
 

Mr.T

Medlem
Hej Kalle,

Förlåt att jag var oklar med min fråga. Det jag menar är en biljett med en bra routing. Helst inte mer en ett stop och jag vill inte sitta på en flygplats i 12 timmar, dock funkar ett stop helt ok. Jag har inte tänkt att åka i C men det skulle funka ifall det skulle finnas en bra deal eller liknande skulle det funka. Jag har hittat biljetter som matchar för cirka 3000, men skulle gärna vilja hitta något billigare, Dessa har varit med Norwegian och Swiss.

/Mr.T
 

Palazzi

Medlem
SAS direkt för 2.832 tycker jag låter ok.

Lufthansa har en T/R med smidig restid för 2.482kr på Expedia annars... SWISS för 2.700kr med aningen längre restid är också en ok deal.

Ser att Finnair är marginellt billigare än ovanstående, men då får man tumma på restiden.

Det är iaf i denna priseregion vi hamnar, om man inte väljer lågprisflyget (och det kostar nära 2.000kr T/R).
 

Magino

Medlem
Kan du tänka dig att flyga ut den 8e och hem den 14e kan du resa med finnair för 1600kr t/r
 

Mr.T

Medlem
Palazzi, tack för ditt inlägg, vad menar du med lågprisflygen? Flyger man från Arlanda med dom?
Magino, tyvärr har jag inte så mycket flexibilitet, ska på en kryssning som är mellan den 7 - 14 Juli.

/Mr.T
 

Cornelius

Medlem
Palazzi, tack för ditt inlägg, vad menar du med lågprisflygen? Flyger man från Arlanda med dom?

Jag tror nog Palazzi menar lågkostnadsflyg - en distinktion många här inte tycker är obetydlig. Oavsett, finns det sådant som flyger från skavsta t.ex... ;)
 
Toppen