Senaste nytt

Miles&More kör status match mot Flying Blue

Magino

Medlem
Upptäckte just att för mig fungerar inte länken riktigt, mitt kort går tydligen ut 12/1969?!!?
 

Malu

Medlem
Är du helt säker på att de godkänner en screenshot? Hade ju varit riktigt bra då jag tror det kan ta ett tag innan man får sitt FB kort.

Det lär vara svårt att se skillnad på ett scannat kort och denna printout. Jag öppnade min PDF, kopierade till ett bildbehandlingsprogram, skalade om och sparade som JPG. Ser riktigt snyggt ut...
 

Concorde

Founding Member
Gällande flighterna man måste ta enligt villkoren för kampanjen är alla bokningsklasser giltiga. Så vem hittar billigast möjliga från ARN? Vi som matchar borde försöka synka :)
 

Gnopps

Medlem
Bra kampanj å häftigt att se att den riktar sig till (mot) Flying Blue endast. För två år hade de ju samma kampanj men man kunde matcha från alla konkurrenter.
 

jurgenb

Medlem
Kommer dom kontrollera ens kort mot FB eller nöjer dom sig med en skärmdump/PDF så borde man ju kunna "skapa" sin egen FB Guldprodukt och skaffa sig ett LH SEN? :D
 

Gnopps

Medlem
Kommer dom kontrollera ens kort mot FB eller nöjer dom sig med en skärmdump/PDF så borde man ju kunna "skapa" sin egen FB Guldprodukt och skaffa sig ett LH SEN? :D
Även om de inte har tillgång till Flying Blues databas är det väldigt lätt att i bokningssystemet Amadeus kontrollera status och namn på det kortnummer du angett.
 

Malu

Medlem
Har nu bokat ARN-ZRH-ARN, LX i C, över dagen 31MAJ för att äntligen få hem det där kortet.
Med trippel-mil (totalt 12000) på den sträckan och SEN-matchning känns priset på drygt 4000 kr helt OK. :)
Business Saver!
 
Toppen