Senaste nytt

Världens 10 sämsta bolag i ekonomiklass

pitch

Medlem
Sämsta jag har råkat ut för nånsin var nog inrikes Kuba (HAV-SCU), med Aero Caribbean. Fast det var det så dåligt att det blev roligt istället. Dom hade till exempel servering ombord. Bestående av en torr minimuffin och en tandläkarmugg med apelsinjuice. Efterrätt, en hård godis. Planet var nån gammal fin rysk jetkärra, nu kör dom tyvärr bara propellerplan på den sträckan. Men det är snart 10 år sen, så det kan nog anses preskriberat vid det här laget.

Sämsta på senare år blir Aerosvit, SVO-KBP och tillbaka. Ukraina verkar inte vara världens bästa land att ha ett flygbolag i. (Annars tycker jag det är ganska OK ställe att åka till.)
 

maba

Medlem
Kul! Har en vecka bokad i Tbilisi i Juli, om du har några andra tips så PMa gärna så det inte blir för mkt OT. Någon av er som bodde på Radisson?

Säger bara grattis JanneB, Tbilisi är riktigt trevligt och Radisson hotellet är ett av de bästa Radisson jag bott på, speciellt poolen högst upp med panoramautsikten över hela staden. Kan inte bli fel :)
 

AABack2ARN

Medlem
Hmm? Intressant samling länder som sagt. Dock undrar jag lite hur Skytrax egentligen fungerar? Upplever att deras bedömningar är ganska olika mina egna men att de får (alldeles) för stort genomslag.
 

maba

Medlem
Fredrik;Är baren fortfarande kvar på samma våning som poolen?

Jodå, sist jag var där i alla fall, 17de eller 18de våningen om jag inte missminner mig.
 
Last edited:
Toppen