Senaste nytt

KLMs vintertidtabell Linköping-Amsterdam

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Vi arbetar för fullt för att utöka LPI AMS då beläggningen är god, precis som flera av er noterar. Dock så är vi ju många om "kakan" på den europeiska marknaden när det gäller både tider, flygplan och annat. Men jag vet att LPI levererat så här långt, vilket ockå kommunicerats i olika kanaler, så vi håller tummarna för att det ska kanna bli ännu mer!
 

marbe166

Medlem
Hej Karin (och alla andra intresserade),

Jag tittar på tider till LPI till vintern och noterar att KL1181/1182 inte finns med längre :(. 1178, 1179, 1180 och 1183 är visserligen uppgraderade tillbaka till E190, men det känns fel att ta bort 1181/1182 igen. Vet du om det verkligen är så att 1181/1182 försvinner?
 

Air France/KLM

Företagsrepresentant
Hej Marbe! Vår utökade tidtabell med 3 dagliga från Linköping gäller fram till slutet av oktober, (fram till vintertidtabell) så du har noterat rätt. Vi kommer därefter återgå till 2 dagliga men då med lite större maskiner, som tidigare. Vår ambition på sikt är naturligtvis att ha 3 dagliga året runt, vilket enbart bestäms av hur rutten "performar" ,givetvis! hälsn Karin
 
Hej Marbe! Vår utökade tidtabell med 3 dagliga från Linköping gäller fram till slutet av oktober, (fram till vintertidtabell) så du har noterat rätt. Vi kommer därefter återgå till 2 dagliga men då med lite större maskiner, som tidigare. Vår ambition på sikt är naturligtvis att ha 3 dagliga året runt, vilket enbart bestäms av hur rutten "performar" ,givetvis! hälsn Karin

Flög i torsdags lunch (9/5) och hem i måndags kväll(13/5).
Och det verkar som KLM kan sätta in en 100pax Fpl redan nu...
För det var fullt!!!
 
Och det verkar som KLM kan sätta in en 100pax Fpl redan nu... För det var fullt!!!
Min erfarenhet är att det rätt ofta är fullt eller nästan fullt. Men som tidigare nämnts i tråden beror det ju också lite på hur andra rutter hos KLM presterar och vilka flygplan som finns tillgängliga, samt såklart i vilka klasser biljetterna som fyller upp planen säljs. Men jag hoppas verkligen tre dagliga med stort plan blir standard året runt om inte allt för lång tid!
 
Toppen