Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus MasterCard mellan 10-12 maj 2013

Homer

Medlem
Glömde påpeka att man kan handla via SAS portal även när man betalar med presentkort,
det ger då alltså ytterligare 12poäng/100kr, totalt alltså 52poäng/100kr



hittat en välsorterad och prisvärd datorbutik som tar Diners?



Proshop Betalningsalternativ Proshop | Snabb leverans

Annars kan du köpa ett presentkort från presentkorttorget och handla med det från CDON.
De sista fungerar alldeles utmärkt.
Ska man ha datorer/datorprylar finns det dessutom alltid en massa rabattkoder, t.ex
Sweclockers erbjudande! - Hemelektronik - CDON.COM
 

A380*G

Medlem
Kollade mitt saldo idag... allt bokfördes den 13 maj. Enligt det finstilta är det bokföringsdag som räknas för att få dubbla poäng, inte köpdag. Skickade ett mail till kundservice där jag talade om vad jag tyckte.... får se reaktionen.
 
Wow! endast 2 köp på 380 kr kommer ge dubbla poäng alltså, och dom köpen gjorde jag den 9:e, kanske borde gjort så med allt. Lurigt värre.... Nu förstår jag varför dom hade kampanjen efter Kristi himmelfärdsdagen. Smart drag SEB.

Skärmavbild 2013-05-14 kl. 04.01.11.png
 
Last edited:

Chrille

Medlem
Wow! endast 2 köp på 380 kr kommer ge dubbla poäng alltså, och dom köpen gjorde jag den 9:e, kanske borde gjort så med allt. Lurigt värre.... Nu förstår jag varför dom hade kampanjen efter Kristi himmelfärdsdagen. Smart drag SEB.

Ganska oseriöst med denna kampanj i m h o. Jag dissade den helt.
 

palmen

Moderator
Jag är rätt säker på att de kommer gå på det andra datumet, dvs inte bokfört kolumnen. Vore lite hål i huvudet annars kan man tycka. Kommer inte bli orolig över detta förrän man ser vilka poäng som faktiskt kommer in på kontot.
 

Dr. Miles

Expert
Vid tidigare kampanjer med Diners Club var det inga problem att få (dubbla/trippla) bonuspoäng enligt riktigt köpdatum även om bokföringsdatumet hamnade utanför kampanjperioden.
 

OnAir

Medlem
Jag förstår inte varför de envisas med dessa kampanjer när folk bara känner sig lurade tillslut. Driver det verkligen så mycket mer omsättning? Tjänar de så mycket på att inte dela ut de dubbla extrapoängen? Nästan inga MasterCardköp bokförs/dras under helger, så vad är det som isf är så svårt att börja förlänga kampanjerna iaf över en måndag? Som sagt, oseriöst.
 
Toppen