Senaste nytt

Buy Award Miles now to enjoy a great bonus

Lonelyflyer

Medlem
Fick precis det här mailet

We would like to offer you a very special opportunity: buy Award Miles up to 31 December 2011 and receive up to 40% Bonus Miles! The more Award Miles you buy, the more you benefit.

For example, if you buy 20,000 Award Miles, your bonus will be 20%. If you purchase 40,000 Award Miles, however, you'll earn 40% Bonus Miles and receive a total of 56,000 Award Miles! You can instantly use your Award Miles for award tickets, upgrades, car rentals, hotel stays and more.
 

Dr. Miles

Expert
Om ditt resemål råkar vara med i PromoAwards@, då är det OK att köpa några Flying Blue miles och använda dem direkt.
Just nu är t ex Europa-Dubai enkleresa i Business class för 20.000 FB miles.

PromoAwards@

Annars Air France och KLM tillhör bland de värsta när det gäller summan av bränsletillägg.
 

agehall

Medlem
Jag är lite fundersam. I mailet står att man "genast" kan använda sina miles, men enligt min erfarenhet är det långtifrån sant. Sist jag köpte 2k miles för att kunna uppgradera till C på en lång flight, så tog det 3 dygn för poängen att bli tillgängliga och FB kunde inget göra. Det var på håret att jag hann uppgradera den flighten i tid.
 

Kricka

Medlem
I mailet nyss utlovar man upp till 50 % Bonus Miles fast om de ändå inte är speciellt
användbara så spelar väl 40 eller 50% ingen roll..?

We would like to offer you a very special opportunity: buy Award Miles up to 31 December 2011 and receive
up to 50% Bonus Miles! The more Award Miles you buy, the more you benefit.

For example, if you buy 20,000 Award Miles, your bonus will be 20%. If you purchase 90,000 Award Miles,
however, you'll earn 50% Bonus Miles and receive a total of 135,000 Award Miles! You can instantly use
your Award Miles for award tickets, upgrades, car rentals, hotel stays and more.
 
Toppen