Senaste nytt

Dubbla poäng med SAS EuroBonus Dines Club kort mellan 10-12 maj 2013

DrKlas

Medlem
75 liter bensin för 1002 kr gav både billig bensin (13,36 kr/liter) och 400 extrapoäng. Eller skulle jag kanske tankat där det är som dyrast en dag som denna ;-)
 
Många bäckar små ..... Passa på att ladda er kredit. Förmodar att alla medvetna resenärer använder skype out, eller hur ? Skype tar diners
 

palmen

Moderator
Fick bli lite bunkring från systemet samt övriga whiskyinköp, inga stora summor dock.
Blir väl att se över att boka whiskymässan i London i oktober och betala den nu också, eventuellt boka flyget också
 

Fredrik

Medlem
Inga större köp från min sida men har bokat en flygbiljett idag så det blev några hundra poäng extra. Känns som att slösa bort en kampanj.
 

Glenn E

Medlem
Det är ju trippla poäng vi vill ha.
Fast ungefär 38000 har jag lyckats handla för.
Presentkort på coop och systemet samt betalat min företagslägenet.
Det kan bli min första sex siffriga räkning sedan jag köpte ett hus.
 

DrKlas

Medlem
Och nu är det bara att hoppas att allt bokförs på rätt datum. Fortfarande kan jag inte se någon av mina transaktioner när jag loggar in på e-saldo men det brukar ju alltid ta ett tag innan det dyker upp där.
 

Gus

Medlem
Vet någon vad som händer om jag exempelvis bokade ett hotell på hotels.se den 11 maj för 70 000 kr (bara ett exempel) och sedan i augusti avbokar hotellet. Då har jag ju fått mina dubbla poäng och de 70 000 kronorna kommer tillbaka till mitt dinerskort. Kan mina extrapoäng då krävas tillbaka på något sätt?
 
Toppen